Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første nederlag eller opgiven som gravid. Blev nødt til at foretrække mig fra kontoret da jeg begyndte med regelmæssighed at kalde på "Ulrik"! Fydaføj! Min søn fik selvfølgelig skylden med noget diarre og kvalme i omløb med lige pludselig kan jeg mærke angsten komme snigende om jeg nu skal til at have en ligeså slem graviditet som sidst! Og jaja rationelt kan jeg fint se at jeg har lige startet nyt job, lang uge, stress, træthed og graviditetskvalme giver et fint regnestykke... Jeg er bare nervøs nu for at skal være syg i 9 mdr igen
Ringede lige til kæresten som straks begyndte at nævne alt det han syntes jeg skulle spise . Samtalen lød sådan her : "Spis noget Chokolade - ULRIK - eller noget ost - ULRIIIIIK ULR ULR Stop ULR med at - eller noget chips - nævn ULRIKK mad for fanden! ULRIK - nå undskyld".... tsk tsk mænd!
Men jeg elsker ham nu alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh det er virkelig bare så hårdt at være dårlig!!! Jeg sender dig al min gode energi til dig! Og har RET så ondt af dig!!!
michella80 skriver: Åh det er virkelig bare så hårdt at være dårlig!!! Jeg sender dig al min gode energi til dig! Og har RET så ondt af dig!!!
TAK søde! Jeg ved du om nogen forstår hvad det vil sige!
Det er slet ikke sjovt... Så ved hvordan det er... Håber ikke du skal døje med det hele vejen igennem... Det er sygt...
Mira0911 skriver: Det er slet ikke sjovt... Så ved hvordan det er... Håber ikke du skal døje med det hele vejen igennem... Det er sygt...
TAK søde! Ja du ved også hvad jeg snakker om...!
Anonym skriver: TAK søde! Ja du ved også hvad jeg snakker om...!
Jep... Mit variere meget nu...Opkasten kan stadig vare hele formiddagen, og så holde et break og starte lidt igen til middag... Nu kan jeg sådan nogenlunde tage med til tamtam... Skal med til det første på Lørdag... Ved min nevø...
Mira0911 skriver: Jep... Mit variere meget nu...Opkasten kan stadig vare hele formiddagen, og så holde et break og starte lidt igen til middag... Nu kan jeg sådan nogenlunde tage med til tamtam... Skal med til det første på Lørdag... Ved min nevø...
Nice tillykke med ham! godt at det er ved at være til at holde ud!
Anonym skriver: TAK søde! Jeg ved du om nogen forstår hvad det vil sige!
He he ja desværre!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128