Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i nogen erfaringer med bogen ??
Eller ligger inde med den og vil sælge den ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OP MED DIG
Jeg har næsten lige købt den, men er slet ike kommet igennem den endnu
metski83 skriver: Jeg har næsten lige købt den, men er slet ike kommet igennem den endnu
Er den uoverskuelig ?
AalborgPigen skriver: Er den uoverskuelig ?
Jeg syntes det er lidt tør læsning, nok derfor jeg ikke er kommet så langt i den.
jeg syntes den er nem at læse og har man pco sætter den nogle ting på plads du kan da låne den på biblioteket
Jonna1979 skriver: jeg syntes den er nem at læse og har man pco sætter den nogle ting på plads du kan da låne den på biblioteket
Jeg har ikke pco.. Men Endometriose som gør at man skal leve efter samme principper Har fundet bogen til 100 kr
CamillaValby skriver: Jeg lånte den af en veninde, Har ikke PCO eller endo. Men ville gerne prøve at spise efter den. Ved at min kusine har PCO og begyndte at spise hun blev gravid under 1 år efter at hun var startet. for at det går hurtigere med dig.
Jeg lånte den af en veninde, Har ikke PCO eller endo. Men ville gerne prøve at spise efter den. Ved at min kusine har PCO og begyndte at spise hun blev gravid under 1 år efter at hun var startet. for at det går hurtigere med dig.
Var det ikke MEGA svært??
Ja håber jeg også..
AalborgPigen skriver: Var det ikke MEGA svært?? Ja håber jeg også..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128