Hvor sikker er testen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

firsttime

Hvor sikkert er dette? Er i tvivl om, om stregen er for utydlig. Jeg to en dagen før som var lidt mere utydelig så der er blevet lidt mere tydelig men ved ikke om den er så tydelig at det er sikkert jeg er gravid... Har ringet til lægen og fået en tid fordi der trods alt er to streger men jeg bliver hele tiden i tvivl om den virkelig er positiv nok til at jeg er gravid... Har godt nok en følelse af at jeg virkelig er gravid med det kan jo os være psyken.... 

Hvad siger i???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Kris89

Der er vidst ikke at være i tvivl om kæmpe tillykke

Anmeld

20. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Den er MEGA positiv!!!!! TILLYKKE!!!

Anmeld

20. juli 2011

Millesmammi

firsttime skriver:

Hvor sikkert er dette? Er i tvivl om, om stregen er for utydlig. Jeg to en dagen før som var lidt mere utydelig så der er blevet lidt mere tydelig men ved ikke om den er så tydelig at det er sikkert jeg er gravid... Har ringet til lægen og fået en tid fordi der trods alt er to streger men jeg bliver hele tiden i tvivl om den virkelig er positiv nok til at jeg er gravid... Har godt nok en følelse af at jeg virkelig er gravid med det kan jo os være psyken.... 

Hvad siger i???

jeg vil sige at du er gravid :-)

det er ligemeget hvor utydelig stregen er.. så længe man kan se to streger er den positiv :-)

Anmeld

20. juli 2011

Millesmammi

Millesmammi skriver:

jeg vil sige at du er gravid :-)

det er ligemeget hvor utydelig stregen er.. så længe man kan se to streger er den positiv :-)

HOV , og tillykke med det :-)

Anmeld

20. juli 2011

Mor til Mike

firsttime skriver:

Hvad siger i???

Den er helt klart positiv! tillykke med den lille spire..

Anmeld

20. juli 2011

firsttime

Håber jeg virkelig...

Men synes bare at der er nogen der skriver at de har oplevet at deres test har været utydelige men at man kunne skimte en streg nummer to men at den viste negativ oppe ved lægen.... det er jeg såååå bange for at den gør... det er virkelig et brænden ønske at blive gravid og der er bare lang tid til d. 9. august hvor jeg skal til læge  

Hvis jeg nu tager en mere test om en uges tid burde den så være mere tydelig?

Anmeld

20. juli 2011

Ansemusen

firsttime skriver:

Håber jeg virkelig...

Men synes bare at der er nogen der skriver at de har oplevet at deres test har været utydelige men at man kunne skimte en streg nummer to men at den viste negativ oppe ved lægen.... det er jeg såååå bange for at den gør... det er virkelig et brænden ønske at blive gravid og der er bare lang tid til d. 9. august hvor jeg skal til læge  

Så HAR de måske været gravide og mistet helt tidligt mens der stadig var en smule HCG at spore i urinen. Men du er hundrede procent sikkert gravid!!! Den er meget tydeligere end min var, og jeg sidder med jordens dejligste dreng på snart 14 måneder

Lægens test er ikke mere sikre - det er de samme tests de bruger. Min læge testede slet ikke mig, da hun stolede på, at jeg havde testet positiv, når jeg sagde det!

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    

Anmeld

20. juli 2011

Ansemusen

firsttime skriver:

Håber jeg virkelig...

Ja den burde være mere tydelig - alt efter hvor hurtigt dit HCG-tal stiger. Men bare rolig, du er gravid!

Anmeld

20. juli 2011

Frk-Lotusblomst

firsttime skriver:

Hvad siger i???

Er rimelig sikker på den er positiv. Så stort tillykke med den lille spire.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.