kage hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

henh01

Hvordan vil hvid chokolade gå sammen med hindbær??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

sandorff

henh01 skriver:

super!

Anmeld

20. juli 2011

henh01

sandorff skriver:

super!

Jubii..

Har du nogen ideer til hvordan jeg kan pynte kagen? Har ALDRIG lavet nogen fin kage før
Har ingen udstikkere eller andet, så det skal helst være noget man kan købe billigt

Anmeld

20. juli 2011

Ploffer

henh01 skriver:

Perfekt 

Det er nøjagtig den kombination jeg bruger i vores bryllupskage i næste uge  Med 2 chokoladebunde og 1 mandelbund 

Anmeld

20. juli 2011

sandorff

henh01 skriver:

Jubii..

Har du nogen ideer til hvordan jeg kan pynte kagen? Har ALDRIG lavet nogen fin kage før
Har ingen udstikkere eller andet, så det skal helst være noget man kan købe billigt

kan du ikke gå i tigeren, søsterne grene o.lign. de må da have billige udstikkere...

du kan også goggle "how to make a fondant...." og så det du evt har lyst til at sætte på kagen. det er faktisk ikke så svært at lave en elefant f.eks.

Anmeld

20. juli 2011

henh01

Ploffer skriver:

Perfekt 

Det er nøjagtig den kombination jeg bruger i vores bryllupskage i næste uge  Med 2 chokoladebunde og 1 mandelbund 

Jeg tænker også at der skal være både chokolade bunde og sandkage bunde.. (kommer nok også til at købe dem færdig lavet skal rejse på søndag og kagen skal spises på lørdag så kan ikke rigtig nå at bage dem selv)

Anmeld

20. juli 2011

Ansemusen

henh01 skriver:

PERFEKT

Anmeld

21. juli 2011

henh01

Ansemusen skriver:

PERFEKT

det var godt Så er der da noget der lykkedes. haha

Har du ideer til noget nemt pynt?

Anmeld

22. juli 2011

Ansemusen

henh01 skriver:

det var godt Så er der da noget der lykkedes. haha

Har du ideer til noget nemt pynt?

Hvad er anledningen?

Blomster er jo altid godt - man kan få en masse fine udstikkere og prægere til at lave fine blomster med. Men det kommer jo lidt an på tema

Anmeld

22. juli 2011

henh01

Ansemusen skriver:

Hvad er anledningen?

Blomster er jo altid godt - man kan få en masse fine udstikkere og prægere til at lave fine blomster med. Men det kommer jo lidt an på tema

Min datters 7 års fødselsdag. Men jeg har ingen udstikkere og kan ikke komme til at købe nogen da kagen skal laves i dag. Jeg må se hvad jeg kan finde på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.