er skide bange/nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

tioyv

er gravid, er 5+3 i dag, og skal til førse lægetjek om 100000år.. eller det føles ihvertfald sådan skal det den 16 august.. men går rundt og er konstant bange/nervøs for at jeg gør noget forkert så jeg mister min lille gumbas.. og for at der er noget galt, for har ikk rigtig noget symptomer  udover jeg er træt som bare fanden og lidt ømme brystvorter..

en nervøs førstegangsgravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Kris89

Kan desværre ikke sige noget, men ville ikke smutte uden at give dig  Det skal nok gå

Anmeld

20. juli 2011

Frk.S

På det tidspunkt var mine eneste symptomer altså også kun træthed og lidt ømme bryster - tror det er meget normalt.

Men jeg kender det godt, jeg var også nervøs helt indtil jeg havde været til NF scanning og set alt var ok.

Men prøv at slappe af, og regn med at alt er som det skal være.
Og tillykke med graviditeten.

Anmeld

20. juli 2011

Sujan

Har lige testet positiv i går og har også først fået tid ved lægen d. 23 august som er aaaaaaaaaaaaaaalllllttt for langt ud i fremtiden...

kan også mærke jeg er nervøs for at den ligepludselig skal blive "væk" tror det er normalt og tænke sådan...håber også min nervøsitet falder. Men kan mærke at når jeg tænker på at der kommer en baby, har jeg denne her følelse af, at nu må jeg lige se om den bliver der...

Anmeld

20. juli 2011

Moms

Hej og stort tillykke!

Jeg havde heller ikke de store symptomer SÅ tidligt. Tror også det første jeg lagde mærke til var ømme bryster, der blev lidt fyldigere. Du kan måske også se det på brystvorten.

Jeg havde ingen kvalme før uge 12, højst lidt ekstra bøvsen.

Og blev jeg oppustet ret tidligt, i starten først om eftermiddagen.

40 uger er lang tid, hvis du skal være nervøs hele vejen. Jeg vil også anbefale dig at tage det lidt "cool" og nyde at opdage de forandringer, der sker. Hvis bebs skulle gå til på nuværende tidspunkt er det garanteret ikke noget du har gjort forkert - hvis du da bare følger de almindelige retningslinier. Søg på sundhedsstyrelsen og gravid, så får du en masse info.

Jeg fik altså ikke det store at vide hos lægen ved første besøg, så der skal nu måske ikke vente dig det helt store. Du får målt dit blodtryk, bliver vejet og får taget en blodprøve (første del af doubletesten).

Held og lykke :-)

Moms

Anmeld

20. juli 2011

tioyv

Frk.S skriver:

På det tidspunkt var mine eneste symptomer altså også kun træthed og lidt ømme bryster - tror det er meget normalt.

Men jeg kender det godt, jeg var også nervøs helt indtil jeg havde været til NF scanning og set alt var ok.

Men prøv at slappe af, og regn med at alt er som det skal være.
Og tillykke med graviditeten.

tak forsøger og tænke at hvis det er meningen at vi skal ha en baby nu så skal den nok blive der og hvis ikk så var det bare ikk meningen endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.