Guuud, hvor lyder det næsten som vores/min dag idag....
Vi er kommet hjem fra ferie idag. Åhh, træls at pakke og rydde op og gøre rent, køre langt og pakke ud og vaske tøj og rydde op.
Og så får vi jo gæster hele dagen imorgen, da jeg fejrer min 30-års dag.. Så der skulle også lige gøres lidt klar og laves bolledej, mv.
Jeg har været så træt og uoplagt idag...
Dagen startede med en Celina hvis verden brød sammen over morgenmaden fordi pålægschokoladen var knækket og ikke ville ligge på en helt særlig bestemt måde ....der var gråd og ballade for fulde hammer, og det endte med, at damen skreg og hiksede og snottede og til sidst helt opgav at ville spise mere (som i ingenting!) til morgenmad.
Jeg har været knotten, og vrisset til højre og ventre hele dagen.
Jeg HADER når jeg er sådan. Men sådanne dage er der jo også bare...
Og det tror jeg hele familien godt har kunnet mærke til.
Jeg har ønsket dem så langt væk flere gange idag. Truede endda Kenneth med at leje en lejlighed, så jeg havde et tilflugtsted, når de gav mig PIP!!
Men den værste surmule af alle idag, har vist været mig
Heeeele dagen!! Og så sidder jeg stadig oppe, selvom jeg SÅ MEGET burde se at få mig noget ordentlig søvn og overskud.
Har sovet så skidt denne uge, da manden seriøst snorker uhæmmet meget mere end normalt. Ihhhhh, det er da irriterende!
Nå, men jeg må hellere lukke ned, og gå ind til min skælvende seng, trods en sirlig vesten-vind der suser, og en stor gammel bjørn der ligger og brummer højlydt og fylder for meget i sengen. hæh.
Sure gamle mig....... Her på min sidste dag som 29-årig...
Orv - Vi skal i øvrigt også i svømmehal en dag her efter weekenden.
Det glæder jeg mig også til. For ligesom med Carla, så har mine piger heller ikke været det siden de var helt bitte-små..
Men de var ved stranden i vores ferie, og det var en FRYD at se dem.
Jeg skal nok snart smide en GIGA billede SPAM

Nååh meeen-øhm.... Gooodnat