Hej alle
Jeg har på det seneste spekuleret som en gal på om jeg måske er gravid, og håber på at høre jeres mening ang. teorien om mulig graviditet.
For ca. 6-7 uger siden var jeg sammen med en fyr, og vi havde ikke decideret sex men han var oppe i mig et par gange.
Nu spekulere jeg så på om jeg eventuelt kan være blevet gravid.
Ca. 5 dage før forventet menstruation sidste gang (hvilket skal siges er meget unormalt, eftersom jeg altid plejer at have regelmæssig menstruation), fik jeg en kraftig blødning - og jeg tænker om det måske kan have været en spontan abort. Dog har man hørt om piger der har været gravid med tvillinger, hvor så den ene døde tidligt i graviditeten mens den anden voksede videre i bedste velgående.
Grunden til at jeg har mistanke om graviditet er at jeg på det sidste har taget 2-3 kg på, og det skal siges at jeg normalt ikke tager mere end et par hundrede gram på inden for så kort tid. Mine veninder har også kommenteret på at jeg er blevet lidt rund om maven. Jeg syntes det er som om at der aldrig er sådan rigtig ro i min mave for tiden, som en evig knurren. Min mave er desuden hårdere end den plejer, og jeg kan ikke suge den ind længere - sidst men ikke mindst er det meget ubehageligt for mig at ligge på maven. Jeg har kvalme ofte, og har ikke rigtig lyst til mad længere.
Igår aftes tog jeg så en graviditetstest, og den var negativ, jeg er dog stadig i tvivl.
Hvad mener i?
Anmeld