Godt nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Moms

Hej

Vi var til MD-scanning i dag og alt var normalt. Drengen var meget livlig, men sygeplejersken var erfaren og det lykkedes hende at se det, hun skulle.

Hun mente iøvrigt, at jeg havde kunnet mærke liv så længe, dels fordi jeg er slank (kun 3 mm ind til livmodervæggen) og dels fordi moderkagen er nydeligt placeret på bagvæggen af livmoderen.

Han sluttede af med at være helt rolig.

Vægt 339 g, fodens længde 34 mm!

Held og lykke til alle I andre.

Moms 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Leonora25

Moms skriver:

Hej

Vi var til MD-scanning i dag og alt var normalt. Drengen var meget livlig, men sygeplejersken var erfaren og det lykkedes hende at se det, hun skulle.

Hun mente iøvrigt, at jeg havde kunnet mærke liv så længe, dels fordi jeg er slank (kun 3 mm ind til livmodervæggen) og dels fordi moderkagen er nydeligt placeret på bagvæggen af livmoderen.

Han sluttede af med at være helt rolig.

Vægt 339 g, fodens længde 34 mm!

Held og lykke til alle I andre.

Moms 

Ejh hvor dejligt :-) Tillykke

Vores lille pige var absolut ikke aktiv :-) hun lå bare og studerede sine tæer. Jeg var ellers oppe og hoppe og twiste, men hun var sååå ligeglad!!

Sjovt at i fik skønnet vægt- det gjorde vi ikke :-(

Dejligt at høre at alt bare var godt, skal i så først se ham til fødslen nu?

Er stadigvæk lidt misundelig på at i mærker så meget liv!  Men er nu glad for at vide at det er fordi min moderkage er nydeligt placeret på forvæggen

Anmeld

21. juli 2011

Moms

Hov - jeg mente ikke 3 mm - men 3 cm.

Hej Leonora -

tak og i lige måde. Du har ret, det havde jeg ikke tænkte på - nej vi skal vel ikke se ham før fødslen. Om 20 uger.....

Så I skal have en pige :-) og I blev enige om at vide det.

Det var dejligt du fik en forklaring på at du ikke mærker så meget.

Jeg mener sygeplejersken skønnede vægten efter hun havde målt hovedets størrelse på tværs og på langs.

Ferien er snart slut. Jeg har brugt noget af tiden til at få børneværelset gjort klar. Tænk sig vi har endda fået en seng og noget tøj. Det er lidt rørende at sidde der og ordne babytøj.

Held og lykke fremover.

Moms

Anmeld

22. juli 2011

Klara

Dejligt at høre de gode nyheder!! Man bliver så glad hver gang man er til undersøgelse og alt bare ser fint ud!!

Min lille dreng har også været meget aktiv både ved nakkefold og kønsscanning men synes nu ikke jeg kan mærke så meget..måske lidt en gang imellem med god vilje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.