Var der nogen der sagde hormoner!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Chalala85

Hold da helt fest hvor er mine hormoner gået igang... Jeg ser en tv reklame for merci... jeg får tårer i øjnene.. jeg ser en tegnefilm med happy ending... jeg tuder... Manden siger han elsker mig og jeg vræler...

Altså det er jo helt vildt så lidt der skal til føre mine øjne bliver små fugtige haha... Tragisk komisk

Men trøster mig med jeg ikke er den eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

RiUL

Haha hvor fantastisk

- Jeg har en "dårlig" vane med at tude til en bilreklame, for en bil der kan køre laaangt på literen, hvor en lille pige siger "Så kan vi køre til stranden og få is, hihihi" Og så tuder jeg bare HVER gang

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Haha hvor fantastisk

- Jeg har en "dårlig" vane med at tude til en bilreklame, for en bil der kan køre laaangt på literen, hvor en lille pige siger "Så kan vi køre til stranden og få is, hihihi" Og så tuder jeg bare HVER gang

haha hvor fedt.. Det er vildt så lidt der skal til før man bare bliver total tudeprinsesse

Anmeld

20. juli 2011

SussieThyssen

Chalala85 skriver:

Hold da helt fest hvor er mine hormoner gået igang... Jeg ser en tv reklame for merci... jeg får tårer i øjnene.. jeg ser en tegnefilm med happy ending... jeg tuder... Manden siger han elsker mig og jeg vræler...

Altså det er jo helt vildt så lidt der skal til føre mine øjne bliver små fugtige haha... Tragisk komisk

Men trøster mig med jeg ikke er den eneste

LOOOL

Tark kan glimrende huske det...jeg kunne tude over de mest åndsvage ting

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

SussieThyssen skriver:

LOOOL

Tark kan glimrende huske det...jeg kunne tude over de mest åndsvage ting

Kærligst
Sussie

haha ja præcis... det går helt galt.. skal virkelig kigge op i loftet nogen gange og bare lade som ingenting hihi

Anmeld

20. juli 2011

Shibby

Hvor sødt Kan huske jeg græd når dæmonerne i hexene fra warren manor blev dræbt eller hvis jeg ikk kunne finde min bestemte nederdel..Omg... Total Gravizilla 

Anmeld

20. juli 2011

Chalala85

Shibby skriver:

Hvor sødt Kan huske jeg græd når dæmonerne i hexene fra warren manor blev dræbt eller hvis jeg ikk kunne finde min bestemte nederdel..Omg... Total Gravizilla 

Haha hvor sødt Det er da guld værd.. altså når man tænker tilbage på det.. ikke når man står i det haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.