Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har i en periode haft kavlme og ondt i brysterne. Jeg er på p-piller og derfor er min mens meget præcis. Da jeg så skulle have min mens, kom den ikke som den plejer. Jeg tog en test, som var negativ. Dagen efter, begyndte jeg at bløde, men det var ikke som det plejer. Det var mere brunligt og ikke særlig kraftigt. Jeg havde heller ikke mavekramper, som jeg ellers altid har, når jeg har mens. De efterfølgende dage blev blødningerne mere røde, men stoppe hurtigt igen og der kom ca. 3 dage med brunt udflåd.

Er der nogle som har prøvet noget ligende eller har en forklaring?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Anonym trådstarter

20. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har i en periode haft kavlme og ondt i brysterne. Jeg er på p-piller og derfor er min mens meget præcis. Da jeg så skulle have min mens, kom den ikke som den plejer. Jeg tog en test, som var negativ. Dagen efter, begyndte jeg at bløde, men det var ikke som det plejer. Det var mere brunligt og ikke særlig kraftigt. Jeg havde heller ikke mavekramper, som jeg ellers altid har, når jeg har mens. De efterfølgende dage blev blødningerne mere røde, men stoppe hurtigt igen og der kom ca. 3 dage med brunt udflåd.

Er der nogle som har prøvet noget ligende eller har en forklaring?  

Prøv lige at tage en test mere

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Testen taget og stadig negativ  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.