Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måske et mærkeligt spørgsmål... Men føler min skede er hævet, altså udvendig, sådan lige ved skambenet og så trekanten ned. Er der andre der har oplevet det?Måtte have manden til at mærke igår om det kun var mig der synes det var hævet, men han kunne også godt se det.
Jeg er i 2. trimester.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Måske et mærkeligt spørgsmål... Men føler min skede er hævet, altså udvendig, sådan lige ved skambenet og så trekanten ned. Er der andre der har oplevet det?Måtte have manden til at mærke igår om det kun var mig der synes det var hævet, men han kunne også godt se det. Jeg er i 2. trimester.
Sådan har jeg det osse tror det er meget normalt, da der jo bliver trykket en del på den part af kroppen
det er helt normalt..det kan komme og gå alt efter hvordan barnet ligger, fordi det trykker på de store blodkar og nervebaner, muskler, sener og alt det andet.
KærligstSussie
Tropez skriver: Sådan har jeg det osse tror det er meget normalt, da der jo bliver trykket en del på den part af kroppen
Synes bare det er vildt når jeg ikke er længere henne at den allerede skulle kunne trykke så meget på ting dernede...
Bryndis skriver: Sådan havde jeg det også til sidst i graviditeten. Og min læge sagde at det var pga trykket på underlivet. Er det slemt så læg dig ned og slap af. Det hjalp lidt på mig.Og det går væk igen. Jeg var super bange for at de skulle se sådan ud resten af mine dage men det gik heldigvis væk
Sådan havde jeg det også til sidst i graviditeten. Og min læge sagde at det var pga trykket på underlivet. Er det slemt så læg dig ned og slap af. Det hjalp lidt på mig.Og det går væk igen. Jeg var super bange for at de skulle se sådan ud resten af mine dage men det gik heldigvis væk
Men jeg er kun lige gået ind i 2. trimester så synes det er vildt hvis den allerede kan trykke på alt muligt.
SussieThyssen skriver: det er helt normalt..det kan komme og gå alt efter hvordan barnet ligger, fordi det trykker på de store blodkar og nervebaner, muskler, sener og alt det andet. KærligstSussie
Men den er jo under 10 cm endnu, så synes det er vildt hvis den allerede kan trykke på alt muligt
Det var jeg også og det gik først over efter jeg havde født
Anonym skriver: Men den er jo under 10 cm endnu, så synes det er vildt hvis den allerede kan trykke på alt muligt
Der er jo også en masse væske i og omkring din livmoder..så det ne og det andet.
Hej,
hmm, det kommer vel an på hvor hævet den er.....
Min er klart mere fyldig og det kan man måske godt kalde hævet.
Men det er jeg ret sikker på er hormonelt betinget og det kom altså også ret tidligt.
Moms
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128