Frøken Christiansen skriver:
ved godt du er ked af det, jeg blev os rigtig ked af det da jeg fik mit første barn, og begyndte at tude da jeg skulle fortælle min mor det. Men det der skete sidst og som nok også foregår denne gang, det er at man snakker med i diætist omkring sund kost man skal overholde, så før og efter måltid skal man måle sit blodsukkertal med en blodsukker apperat, skrive tallene ned, og er de meget høje skal man nok tage insulin i låret med en spøjte, men det er slet ikke så slemt. Også kommer du til kontrol vejninger tit, dengang med mig var jeg på sygehuset hver 14. dag, for at holde øje med den lilles vægt, og jeg blev sat igang den 18 marts (07) og fødte den 19 marts, så jeg blev sat igang da jeg var 39+6. Og sukkersygen ligger i moderkagen så den forsvinder når du har født.. Men om der er nogen ting der er lavet om på efter 4½ år ved jeg ikke, har os hørt nogen sige man kan blive sat igang et par uger før, selvfølgelig alt efter barnets vægt. Men fødte min pige hun var 52 lang og vejede 3670g. så det var en okay vægt når man tænkte på jeg havde sukker syge 
Så snart jeg åbnede postkassen vidste jeg at den var gal så jeg ringede til kæresten og så begyndte jeg bare at græde helt vildt

Han er heldigvis super dejlig så han kom hjem med samme! Føler bare jeg har svigtet både min kæreste og vores ufødte barn 
Dejligt lige at høre lidt om hvad jeg kan forvente der kommer til at ske. Syntes lidt jeg er i et tomrum så længe jeg ikke har fået noget at vide. Syntes også jeg har læst et eller andet sted at man vist bliver sat igang 14 dage før termin, håber jeg lidt på 
Skal til lægen i morgen så håber jeg at hun kan svare på nogle af mine spørgsmål.
Anmeld