Grynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

Rasmine

Hvad var det du sagde hos AG?
Noget med dårlig søvn, pga mange nye indtryk. (er jo startet i vs. 1. feb.)
Rasmus har meget lyd på om natten, og er jo som sagt begyndt at ville have en flaske igen ml. 3-5.

Ved du noget om hvor længe en sådan "indkøring" i vs. står på?

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Grynt

Hej Bacon, uhmmm, for nogle tager det en månedes tid for andre lidt længre. Det er når de sover at de ligesom fordøjer alle de nye indtryk. Selvom det er ved at være hverdag for dig sker der bare sååå mange ting for bette Rasmus. Du kan/vil sikkert opleve at han også pyldre mere, klyngre sig mere til dig, har let til tåre, vågner meget om natten (ja den har du jo nu) er vred osv. Du skal ikke nødvendigvis tage det til dig, at han har det skidt, for det tror jeg bestemt ikke han har, men at det bare er meget for ham at opleve. Han har ikke sproget endnu og derfor kan han kun prøve at fortælle det gennem gråd osv. Hjælp ham med at sætte ord på hans følelser igen og igen. Du er hans mor og du er den eneste i hele hans verden der forstår ham :) Det tager tid, men det skal nok blive rigtigt godt :)

KH Tina

og du spørger bare igen hvis du har mere på hjertet ;)
eller fang mig på tinitiny8@hotmail.com

Anmeld

27. februar 2008

Kaufie

Puuuha - ikke nok med at vi skal aflevere de små pus hos fremmede - og dermed gå hele dagen og gruble over om de fremmede nu passer vores afkom godt nok (hvilket de jo aldrig kan...) Så går det guhjælpemig også ud over de smås nattesøvn........ Den havde jeg ikke tænkt over - men selvfølgelig bliver de da påvirket. ÅÅÅÅHHH NEJ - jeg er bare [f]SLET[/f] ikke klar til at sende lille WIlbasse i dagpleje om mindre end en måned :'( Mette, der ellers var begyndt at finde de positive sider ved at komme tilbage i arbejde....

Anmeld

27. februar 2008

Rasmine

Tak for det, Grynt. Synes nu ikke han klamrer sig mere til mig. Eneste forskel er det med søvnen, og så var han lige begyndt med at sove igennem, inden han startede i vs. Kaufie: Det har været supet fedt at få Rasmus afsted i vs, allerede nu. Han har jo ikke endnu opdaget at der er noget der hedder "adskillelsesangst", altså-han er ikke ked af det når vi går. Han er træt på en helt anden måde, synes til sidst vi gik og kedede hinanden lidt herhjemme i 2-somheden. Og JO, personalet i vs. er yderst kompetente til at passe vores små børn. :) Mht. dagpleje, så har jeg kun haft gode erfaringer med Mille. Tror det er vigtigt man fra starten får meldt ud hvis der er noget man finder underligt, eller hvis man er uenig med dp'ern, ellers går man hurtigt skævt af hinanden. Glæd dig til at starte på job igen, det er godt at få noget andet på nethinden end baby.... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.