Svimmelhed og mærkelig mave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

bremsop

Mon der er nogle der har prøvet lignende....

Jeg er så svimmel, føler jeg sejler... Har været i KBH i weekenden, hvor det startede  og tænkte det måske var pga elevator, fly, metro, sejle osv.... Har slappet af siden vi kom hjem men sejler altså stadig rundt! - Vildt irriterende!

Forleden nat vågnede jeg og troede jeg skulle på toilet, for sådan føltes det i maven + fik ondt i lænden. Har flere gange haft fornemmelsen af, at skulle på toilet (sådan en ubehagelig fornemmelse i maven, gør ikke ondt).

Jeg var ved læge i går, og hun mente det nok bare var fordi jeg havde gået så meget og mht. svimmelheden tog hun mit blodtryk som var perfekt. - undrer mig over at hun ike tog min blodprocent.

Er der nogle der har oplevet lignende?? og evt. har gode råd? Jeg er 5+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Mettefpigen

Ved ikk lige hvad det er... Men tænker lidt at det godt kan være fordi du har været så aktiv.. Og hvis du ikk har drukket nok vand og spist nok.... Jeg får det rigtig dårligt hvis jeg ikk drikker meget i løbet af en dag....

Anmeld

20. juli 2011

nahoje

Det kunne måske godt være jernmangel? Måske kan det hjælpe at drikke rigeligt med vand? Ellers har jeg desværre ikke flere råd. Håber at det snart bliver bedre

Anmeld

20. juli 2011

bremsop

ER der nogle der har haft lignende mavesymptomer? Og kan det i princippet bare være en slags ligamentssmerter?? Lægen sagde det var for tidligt at sende mig til scanning for at se hjerteblink...

Anmeld

20. juli 2011

bremsop

ER der nogle der har haft lignende mavesymptomer? Og kan det i princippet bare være en slags ligamentssmerter?? Lægen sagde det var for tidligt at sende mig til scanning for at se hjerteblink...

Anmeld

20. juli 2011

Mettefpigen

Jamen du skal tænke på at når du er gravid får du "ondt" eller ubehagligheder i kroppen når du går rigtig meget f.eks.... Eller bare bruger meget energi... Jeg har engang imellem "ondt" i kroppen fordi jeg ikk slapper nok af... Man skal jo huske at slappe meget af i kroppen... Så som din læge siger så kan det sagtens være fordi du ikk har slappet nok af...

Anmeld

20. juli 2011

bremsop

Jeg tænkte jeg også selv.... men har nærmest bare ligget på sofaen siden vi kom hjem mandag aften og har også haft ondt når vi har gået meget. Det er mere den der mærkelige fornemmelse i maven jeg synes er mærkelig...... Håber det bare er maven der er lidt mærkelig og ikke baby!!

Anmeld

21. juli 2011

bremsop

Hjælp.....

Har igen lige haft så ondt (eller det må jo ikke gøre ondt) men meget ømt og ubehag i min mave.... bliver næsten helt smådårlig af det..... varer 5-10 min og forsvinder igen - hvad er det?

Det er LÆNGE siden jeg har haft meget mens og derved også mens smerter - er det mens smerter (og kan nogle forklare hvordan det føles) eller ligamentssmerter eller ngt helt andet

Anmeld

21. juli 2011

Chalala85

Det lyder underligt.. altså når jeg har ligamentsmerter så kommer der lige sådan stik og jag i 30sek - 1 min og så er de væk igen. Jeg ville altså ringe til lægen når du er så bekymret for du vil helt sikkert lægge mærke til hver en lille ting der sker i króppen nu.

Anmeld

21. juli 2011

bremsop

Jamen jeg mærker også lidt stik og jag engang imellem - som er meget korte, og forskelligt hvor ondt det gør.

Var ved en læge tirsdag (min egen læge har ferie) og hun sagde man intet kunne gøre / se før næste uge, så blev det ved kan det være der skal en scanner på..... Så jeg må jo vel bare håbe at det går over - selvom jeg egentlig godt gad se hjerteblink + tryghed om at alt er OK - som det SELVFØLGELIG er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.