Happiness skriver:
Er ret sikker på det var tegnbløfg jeg havde igår. Har haft veer siden kl 23.09 igår!
Ringede til AOMA kl 6 imorges, hvor jeg havde veer med 4-6minuttters mellemrum. Dog varede de kun mellem 30 og 50sekunder 
Fik afvide at de skal vare i mere end et minut og komme mere regelmæssigt. Blev rådet til et bad, mad og masser af hvile.
Jeg har siddet i bad i flere timer og har prøvet at sove, men det gør det alt for nas til. Veerne kommer nu sjælnere, dog er de ved at tage til i styrke og varighed. 
Jeg er SÅ færdig! Og har bare brug for søvn, da jeg nu har været oppe i 28 timer.
Jeg tror måske vandet er begyndt at sive, men er i tvivl. Havde lidt våde trusser, men det var alså ikke udflåd eller tis... Så nu må vi se...
Vi spiser noget mad her om lidt, og så ringer vi igen til AOMA, da jeg er desperat nu! Vil bare have noget smertestillende, så jeg kan få nogle timers søvn! For det virker som om det kommer til at tage tid det her!
Mind mig lig eom det her når jeg begynder at sankke om nr 2!!!! FOr helvede det gør ondt!
Men mange tak for alle beskederne i den anden tråd. Har læst lidt med, men har ikke orket at svare!