Update på Tegnblødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Jemion

Held og lykke Håber snart i får jeres guldklump i armene, som i har ventet på så længe

Sender en masse ve-støv til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Ka+Ma=Be

Dejligt, at der sker noget! Rigtig meget held og lykke med fødslen!  Glæder mig til at høre mere, når det hele er over!

Anmeld

20. juli 2011

Mathilde

Uh hvor spændende. Snart har du en lille baby i armene 

Når man er førstegangsfødende, kan livmoderen godt miste pusten lidt under sådan et langt forløb med veer og så pludselig få kræfter til at producere nogle gode og brugbare veer. Så slap af alt hvad du kan og få evt lidt massage...

Held og lykke

Anmeld

20. juli 2011

Billemyre

Iihh, hvor spændende!!
Hvor skønt for dig, at der endelig sker noget nu 
Er spændt på at høre mere!

Anmeld

20. juli 2011

RiUL

Stooort knus til dig 

Håber at det kommer til at gå lidt hurtigere nu

Jeg krydser fingre for at lillemanden snart kigger ud

Anmeld

20. juli 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Er ret sikker på det var tegnbløfg jeg havde igår. Har haft veer siden kl 23.09 igår!

Ringede til AOMA kl 6 imorges, hvor jeg havde veer med 4-6minuttters mellemrum. Dog varede de kun mellem 30 og 50sekunder

Fik afvide at de skal vare i mere end et minut og komme mere regelmæssigt. Blev rådet til et bad, mad og masser af hvile.

Jeg har siddet i bad i flere timer og har prøvet at sove, men det gør det alt for nas til. Veerne kommer nu sjælnere, dog er de ved at tage til i styrke og varighed.

Jeg er SÅ færdig! Og har bare brug for søvn, da jeg nu har været oppe i 28 timer.

Jeg tror måske vandet er begyndt at sive, men er i tvivl. Havde lidt våde trusser, men det var alså ikke udflåd eller tis... Så nu må vi se...

Vi spiser noget mad her om lidt, og så ringer vi igen til AOMA, da jeg er desperat nu! Vil bare have noget smertestillende, så jeg kan få nogle timers søvn! For det virker som om det kommer til at tage tid det her!

Mind mig lig eom det her når jeg begynder at sankke om nr 2!!!! FOr helvede det gør ondt!

Men mange tak for alle beskederne i den anden tråd. Har læst lidt med, men har ikke orket at svare!

Iiih hvor spændende! Altså selvf er det ikke rart at du har ondt Men dejligt du slipper for igangsættelse! Ønsker dig al held og lykke og håber I får en fantastisk fødsel når du forhåbentlig har fået hvilet lidt Glæder mig til at høre om det hele. Og smid endelig en sms hvis jeg skal opdatere herinde

Anmeld

20. juli 2011

inpe

for dig, og håber det snart er overstået.

Kunne selv bruge en masse ve støv, da min slimprop er gået her til morgen, så håber der snart sker noget.

sender en masse ve støv til dig. og en kærlig

Anmeld

20. juli 2011

Kay

Ihhh har gået hele dagen og ventet på en sms.... har telefonen tet ved mig i nat.... glæder mig til at høre hvordan det hele er gået og ve støv til dig... så vi snart kan få den lille fyr a se

Anmeld

20. juli 2011

Nessie

Jeg håber at du snart har den lille fyr i armene

Held og lykke, og venter spændt på en opdatering

Anmeld

21. juli 2011

Kay

Nessie skriver:

Jeg håber at du snart har den lille fyr i armene

Held og lykke, og venter spændt på en opdatering

Jeg har fået en sms om at lille Lukas kom til verden kl 3.32 i nat... og de har det alle godt... men er Meget trætte

resten tror jeg gerne hun selv vil fortælle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.