Uhha!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Levi&LilysMor

Her igår aftes da jeg lå på siden , kunne jeg mærke han begyndte at hoppe på madrassen igen igen, han ligger lidt skævt tror jeg , så lagde jeg min hånd på siden af maven mod madrassen og så kunne jeg ski mærke en legenmsdel på ham, virkelig tydeligt, hvis jeg skulle gætte er det enten arm eller ben, men det var lidt vildt, nogle gange når jeg finder ham et sted på maven og så trykker lidt, så vupti flytter han sig ellers sparker igen ,  det er virkelig skønt, synes også jeg begynder at glæde mig helt vildt nu fordi der ikke er længe til mere, og så se hvordan han ser ud og hvad han er for en lille basse, er også noget spændt på om det bliver alm. fødsel eller KS, men der går nok længe før jeg finder ud af det, vil helst alm. fødsel, vil ikke skæres i det skræmmer mig allermest, men det kan jeg jo blive nød til hvis det går den anden vej...

Lige en lille glædes tråd her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Mettefpigen

Hihi sådan er det med min mave  Har mærket en fod mange gange  Den første gang var jeg alene hjemme og da sparkede han hvor han holdte foden oppe så jeg kunne mærke rundt om den... Uhh begyndte  at tude for det var så overvældende synes jeg.. Og det skete selvfølgelig lige inden manden kom ind af døren.. Haha.. Så han gloede bare mærkeligt på mig "Har du grædt?"... Og mig med tårer i øjnene fortælle at jeg havde mærket foden rigtigt... Jeg tror ikk rigtig han forstod det før for nogel dage siden hvor han fik lov til at mærke hans ben tror jeg det var... Da fik han diamanter i øjnene..  Men det er så "smukt" at mærke, og synes virkelig man får i tankerne hvor kort tid der egentlig er tilbage....

Anmeld

20. juli 2011

Levi&LilysMor

Mettefpigen skriver:

Hihi sådan er det med min mave  Har mærket en fod mange gange  Den første gang var jeg alene hjemme og da sparkede han hvor han holdte foden oppe så jeg kunne mærke rundt om den... Uhh begyndte  at tude for det var så overvældende synes jeg.. Og det skete selvfølgelig lige inden manden kom ind af døren.. Haha.. Så han gloede bare mærkeligt på mig "Har du grædt?"... Og mig med tårer i øjnene fortælle at jeg havde mærket foden rigtigt... Jeg tror ikk rigtig han forstod det før for nogel dage siden hvor han fik lov til at mærke hans ben tror jeg det var... Da fik han diamanter i øjnene..  Men det er så "smukt" at mærke, og synes virkelig man får i tankerne hvor kort tid der egentlig er tilbage....

Det er også vildt når man kan få lov til det , min kunne også mærke et eller andet sagde han  hihi... ¨da kæresten skulle prøve lå vi os begge godt til rette og lukkede øjnenen vi nød det rigtig meget

Anmeld

20. juli 2011

Mettefpigen

Oktoberbaby11 skriver:

Det er også vildt når man kan få lov til det , min kunne også mærke et eller andet sagde han  hihi... ¨da kæresten skulle prøve lå vi os begge godt til rette og lukkede øjnenen vi nød det rigtig meget

Jaa... Jeg fik virkelig bare en mærkelig/skøn følelse i hele min krop... Virkelig overvældende....

Anmeld

20. juli 2011

Levi&LilysMor

Mettefpigen skriver:

Jaa... Jeg fik virkelig bare en mærkelig/skøn følelse i hele min krop... Virkelig overvældende....

Meget, er det også dit første barn ?

Anmeld

20. juli 2011

Mettefpigen

Oktoberbaby11 skriver:

Meget, er det også dit første barn ?

Jaaa det er det  8 uger tilbage!!!

Anmeld

20. juli 2011

Levi&LilysMor

Mettefpigen skriver:

Jaaa det er det  8 uger tilbage!!!

Gid det var mig der kun manglede 8 uger ,  det er skønt...

Anmeld

20. juli 2011

Mettefpigen

Oktoberbaby11 skriver:

Gid det var mig der kun manglede 8 uger ,  det er skønt...

Haha.. Jaa det har også taget sin tid  hihi.. Fandt ud af jeg var gravid i 4 uge.....

Anmeld

20. juli 2011

Levi&LilysMor

Mettefpigen skriver:

Haha.. Jaa det har også taget sin tid  hihi.. Fandt ud af jeg var gravid i 4 uge.....

Det er også tidligt ja  jeg gjorde fradag i uge 5 , der var jeg 5 uger henne følger ugerne som de kommer så det kan ikke blive nemmere...  

Var jeres planlagt?

Det var vores nemlig ikke, tog jo kun testen for sjov fordi mens havde da været blevet væk nogle gange før uden der var noget...

Anmeld

20. juli 2011

Mettefpigen

Oktoberbaby11 skriver:

Det er også tidligt ja  jeg gjorde fradag i uge 5 , der var jeg 5 uger henne følger ugerne som de kommer så det kan ikke blive nemmere...  

Var jeres planlagt?

Det var vores nemlig ikke, tog jo kun testen for sjov fordi mens havde da været blevet væk nogle gange før uden der var noget...

haha nej det var det ikk... min kæreste og mig havde en aftale om at hver 3 måned tog jeg en test for at være sikker... er ikk så hamrende god til at tage mine piller ordentligt...

Min mens var så en uge for sent på den da jeg så tog testen... Ups!... Og det havde lige været nytår, havde 2 dage før lige været ude og køre gokart og drukket hele weekenden da jeg fandt ud af det om søndagen...

Så nej det var vidst ikk lige planlagt... Men altså der er ikk noget at gøre.. Jeg kan ikk få en abort og har penge til lillebebsen  + uddannelse... Så leder bare efter en større lejlighed nu så vi kan få et værelse til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.