aflysning ad MD = bange anelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

OverTheRainbow

Ak Ak Kære December piger.. Min MD scanning blev aflyst i sidste uge fra Righospitalets side af SÅ irriterende.. har dog heldigvis fået en ny tid på mandag hvor jeg er i 22. uge så håber så sandelig ik der er noget galt ( abortgrænsen går til 22. uge her i DK)

Men Men, selvfølgelig er der ikke noget galt prøver jeg at fylde mine tanker med, alligevel synes jeg pludselig ikke at lille babydrengen er så aktiv mere.. jeg mærker ikke så meget rumlen og skvulpen i mavsen, samt de små spark/puf han er begyndt på Var jo til kønsscanning for 1 måned siden hvor han var perfekt og voksede godt til. Så hvorfor disse tanker nu?

ved ik hva jeg vil med det her indlæg.. er bare irriteret og påvirket af dette på en negativ måde. Måske er 21. uge bare.. hmm mindre aktiv? I dont know...

Håber I alle har det skønno!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Silke83

Smilo skriver:

Ak Ak Kære December piger.. Min MD scanning blev aflyst i sidste uge fra Righospitalets side af SÅ irriterende.. har dog heldigvis fået en ny tid på mandag hvor jeg er i 22. uge så håber så sandelig ik der er noget galt ( abortgrænsen går til 22. uge her i DK)

Men Men, selvfølgelig er der ikke noget galt prøver jeg at fylde mine tanker med, alligevel synes jeg pludselig ikke at lille babydrengen er så aktiv mere.. jeg mærker ikke så meget rumlen og skvulpen i mavsen, samt de små spark/puf han er begyndt på Var jo til kønsscanning for 1 måned siden hvor han var perfekt og voksede godt til. Så hvorfor disse tanker nu?

ved ik hva jeg vil med det her indlæg.. er bare irriteret og påvirket af dette på en negativ måde. Måske er 21. uge bare.. hmm mindre aktiv? I dont know...

Håber I alle har det skønno!

Ej, hvor træls, at de aflyser! ØV øv - det ville jeg godt nok også være blevet trist over... Så selvfølgelig er det klart, at dit humør er lidt nede. Men samtidig tror jeg dog ikke, at der er nogen grund til at være urolig. Der er jo 98,9% for at få et sundt barn efter 40 uger, når man først har set hjerteblink og er nået over de 12 uger. Det bliver jeg også nødt til at minde mig selv om indimellem, når jeg synes, at lillepigen er lidt for stille...

Pøj pøj med scanningen på mandag - glæder mig til at høre, at alt selvfølgelig var helt fint med jeres lille dreng

Opmuntrende kram fra

Ida.

Anmeld

25. juli 2011

Moms

Hej du -

hvordan gik det i dag?

Håber alt gik godt og der var spræl i bebsen.

Moms

Anmeld

25. juli 2011

OverTheRainbow

Moms skriver:

Hej du -

hvordan gik det i dag?

Håber alt gik godt og der var spræl i bebsen.

Moms

Heeeeeej...

Alt så riiigtig fint ud... Hun gik ham igennem fra top til tå og sagde perfekt! Så de bange anelser er pist væk...

SÅ herligt! Hun kunne ik bekræfte kønnet da navlestrengen lå og dækkede, men satser stærkt på at det stadig er en dreng Så nu kan jeg rejse på ferie imorgen og nyde det hele...

Tak fordi du spurgte

Anmeld

25. juli 2011

Moms

Dejligt tillykke og god ferie.

Jeg er syg og har ligget i sengen i to dage  - baby.dk er blevet et kært tidsfordriv, så jeg kan sagtens være overskudsagtig og opmærksom .

Moms

Anmeld

26. juli 2011

Klara

Smilo skriver:

Heeeeeej...

Alt så riiigtig fint ud... Hun gik ham igennem fra top til tå og sagde perfekt! Så de bange anelser er pist væk...

SÅ herligt! Hun kunne ik bekræfte kønnet da navlestrengen lå og dækkede, men satser stærkt på at det stadig er en dreng Så nu kan jeg rejse på ferie imorgen og nyde det hele...

Tak fordi du spurgte

Skønt!! Så var det jo ingen grund til at være bekymret alligevel!

Anmeld

1. august 2011

PrinsesseJenni

Jeg var til misdannelse scanning i uge 19,i det offentlige , det gik ikke helt som jeg havde ventet og jordemoder sagde han havde lidt for korte arme og ben ellers var alt super flot og fint. men jeg jo var gammel 35 så det gav jo statistisk set større chance for et barn med Downs . Så hun ville anbefale fostervandsprøve.

Nå men jeg valgte altså at få lavet misdannelsescanning på 2 privat klinikker der begge konkluderede uafhængigt af hinanden at det var en super sund fin lille dreng , der ikke på nogen måde havde for korte arme eller ben, samt at alt var super flot og fint .

Min konklusion er at det offentlige ikke har tid nok til de forskellige undersøgelser og at alt for mange sunde og raske børn bliver udsat for unødvendige indgreb i form af fostervands prøve og moderkage biopsi ...

Så når sundhedsvæsnet mangler fanden på væggen , hold ro i maven , lyt til din intiution ( mor ved et eller andet sted altid bedst ) og få en uvildig undersøgelse - det er bestemt de penge værd.

Nu nyder jeg min graviditet og føler mig tryg og glad . Kan mærke liv hver eneste dag og har fået de flotteste 3D / 4D billeder.

Har valgt at skifte fødested , for føler mig ikke længere tryg på mit barns vejne ved der hvor jeg skulle have født oprindeligt .'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.