WheelyBug lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
805 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Livas mor

Hej piger..

Dengang Liva blev døbt fik vi en Wheelybug - Den lille ko. Liva har aldrig rigtig brugt den, den har bare stået på hendes værelse ubrugt. Nu er hun blevet for lnag til den lille model og skal have en stor model.

Tænkte om der er nogen der vil bytte en lille til en stor? Evt. købe den lille? Sælger en stor?

God dag,

Knus Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Tennamor

Hvad tænker du på af pris?

Anmeld

20. juli 2011

Livas mor

Tennamor skriver:

Hvad tænker du på af pris?

altså for salg af den lille wheely?

Jeg tænker at jeg ikke gider sende den, så den skal helst kunne afhentes eller afleveres. Den er som sagt næsten ikke brugt, har bare stået som pynt på Livas værelse.. Hvad tænker du i pris?

Anmeld

20. juli 2011

Livas mor

Vil dog helst bytte til en større model..

Anmeld

20. juli 2011

Tennamor

Har set den til 550 incl fragt, så ikke mere end det. Tjek evt. dette link  http://www.billigwheelybug.dk/#!wheely-bug-shop for køb af en ny..

Anmeld

20. juli 2011

Livas mor

Ja jeg har set at de i Danmark koster ca. 700-800 kr. for den lille model, og er billigere i England.

Vores er som sagt ikke rigtig brugt, har bare pyntet og gav vist 749 kr. da jeg købte den sidste år. Så sælger den helst ikke for mindre end 550 kr.. Hvis bare du henter den her på adressen i København nv

Jeg kan se du er fra Albertslund, den kan også afhentes i Hvidovre hvis det er nemmere, da min far har restaurant derude..

Anmeld

20. juli 2011

Tennamor

Livas mor skriver:

Vores er som sagt ikke rigtig brugt, har bare pyntet og gav vist 749 kr. da jeg købte den sidste år. Så sælger den helst ikke for mindre end 550 kr.. Hvis bare du henter den her på adressen i København nv

Jeg kan se du er fra Albertslund, den kan også afhentes i Hvidovre hvis det er nemmere, da min far har restaurant derude..

Min mand siger 500 kr. og så kan vi hente den i Hvidovre..

Anmeld

20. juli 2011

Livas mor

Tennamor skriver:

Min mand siger 500 kr. og så kan vi hente den i Hvidovre..

Holder desværre på de 550 kr.. I kan stadigvæk godt hente dem i Hvidovre, det er på Hvidovre Havn!

Anmeld

20. juli 2011

Tennamor

hopper fra.. Køber en stor istedet..

Håber du får den solgt snart 

Anmeld

21. juli 2011

Livas mor

Andre der er interesseret?? Eller vil bytte??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.