Kvalme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

HenrietteBuchvadt

Er det kun mig der er ramt af den fæle kvalme

Havde også rigtig meget kvalme da jeg var gravid med Gabriella, havde dog lykkelig glemt hvor slemt det var

Har allerede fået en henvisning til akupunktur, så vi kan tage det i opløbet den her gang, forhåbentligt.. Sidst var jeg indlagt og gik efterfølgende til både vægtkontrol og fik væske via drop fordi jeg intet kunne holde ned.. Det håber jeg godt nok jeg slipper for denne gang.. Jeg tabte mig 12-14 kg sidst, men der var jeg også overvægtig.. Nu er jeg normal vægtig og synes ikke lige jeg skal tabe så mange kg

Nå men første tid er på mandag og så håber jeg det hjælper skulle jo gerne kunne nå min eksamen og mit eksamensbevis den 30 marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

<3

Nej jeg er også ramt. Men det er under kontrol. Med min første var det så voldsomt at jeg nærmest var sygemeldt under hele graviditeten.

Denne er bedre, i dag har været slem, men ellers er det helt fint

Saftevand og skorper er vejen frem herhjemme

Anmeld

20. juli 2011

Silja&Noam

Puhaa det lyder vildt jeg tabte kun 6 sidst og nu syns jeg ik rigtig jeg har kvalme endnu. Håber os den blir væk. Har kun oplevet det nogle få gange denne gang indtil videre, men er meget tit svimmel.. Det er meget ubehageligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.