gravid igen efter medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

mortilemely

jer der har fået foretaget medicinsk abort. hvor længe gik der inden i blev gravide igen ?

situationen er sådan at jeg og kæresten valgte en medicinsk abort, i uge 6, da jeg skulle begynde i skole og økonomien var sttram nok i forhold til vores datter.

dagen efter (!!!) modtog jeg brev fra skolen om at jeg ikke var kommet ind på HFen alligevel

og mandagen efter fik min mand lønforhøjelse

vi ønskede begge den baby men gik imod vores hjerter pga uddannelse og økonomi, og pludselig få dage efter "katastrofen" ser tingene ud på en helt anden måde

vi har begge kæmpet med vores følelser ang aborten og er enige om at det er den værste og mest forkerte valg vi har truffet

men jeg ved ikke hvordan jeg har det med at ligefrem forsøge at blive gravide efter man faktisk har gennemgået en "frivillig" abort.

hvad er jeres mening? og hold kammertonen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

kimfrit

jeg føler for dig, det er den hårdeste beslutning af tage, men synes bestemt i skal prøve igen, hvis i har lyst

til jer

Anmeld

19. juli 2011

TaAsJu

I haved truffet en beslutning i den daværende situation som var det bedste for jer på det tidspunkt.. At alle ting så falder på plads efter i havede tage den trælse beslutning og det rent faktisk var sket.. Det er jo bare uheldigt.. Men vis i virkelig gerne vil have et barn er det jo bare op på hesten Jeg kan ikke se noget forkert i det hvis det er et ønske barn

Anmeld

19. juli 2011

mortilemely

hvor er i søde. tak for jeres svar

skal lige skrive at aborten skete for 3 uger siden. 

Anmeld

19. juli 2011

baby012

der gik 3 år før jeg blev gravid igen efter den medicinske

Anmeld

19. juli 2011

JuelZ

Havde en sa/ma i januar ... Altså mit foster var gået til grunde i uge 6 og gik til uge 11+3 før det blev opdaget... Vi har prøvet siden og endnu ikke været heldige, dog skal jeg være ærlig at sige at jeg har lidt symptomer på noget der er i gære

Anmeld

20. juli 2011

Mettefpigen

Synes da også at i skal prøve igen... Når det virkelig er det i vil så skal i da gøre det  Som der er nogle andre der skriver så blir det jo et ønskebarn også er der ikk noget bedre....

Held og lykke med det hele

Anmeld

20. juli 2011

mortilemely

tak for svar 

Anmeld

20. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg kender så godt den situation i har stået i .
Og jeg synes absolut i skal prøve nu hvis det virkelig er det i vil ..
Alt muligt held og lykke

Anmeld

20. juli 2011

Kofoed.

Jeg har også mistet, hvor bebse ikke kunne komme ud uden hjælp, så fik en medicinsk abort og jeg blev gravid igen med det samme, den ente så uheldigvis bare i en "normal" SA. Så det er bare om, at komme igang igen, så kan det, hvis i er heldige, gå meget hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.