update på min svigermonster grrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. december 2008

wamse

Nå jeg bøvlede noget med min svigermor for noget tid siden, og jeg forsøgte at række en hånd ud, men nix hun var rigtig tøsefornærmet. Nå men nu skal Martin og Lærke så der op på besøg i morgen til søndag, hvor Lærke og Martin skal have deres julegaver fra dem. De har valgt at mine 2 drenge på 15 og 13 år ikke må få en julegave, da jeg har frabedt mig en til mig Jeg er så skuffet over deres beslutning i forhold til mine drenge. Men mest af alt er jeg nok skuffet over at Martin kan finde på at acceptere at det kun er Lærke der får, jeg ville ALDRIG lade nogle gøre forskel på mine børn på den måde.
Synes jo at min datter skal have kontakten til Martins familie, men synes også at man bør sætte en fod i jorden og forlange anstændighed.
Glæder mig mest til min datter er hjemme på søndag igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2008

Kvindemin

Sikke noget vås, at nogen mennesker bare tænker 'rent ud sagt' - MED RØVEN.
Børnene kan sq da godt mærke der bliver gjort forskel, om de så er 7 eller 15 år.
Jeg må ærgeligtalt også indrømme, at forstår IKKE at Martin respektere det. SÅ er del alle, eller ingen præncippet.

Sådan noget er bare for tarveligt, ingen forskel.

Anmeld

19. december 2008

wamse

Chritinap skriver:

Sikke noget vås, at nogen mennesker bare tænker 'rent ud sagt' - MED RØVEN.
Børnene kan sq da godt mærke der bliver gjort forskel, om de så er 7 eller 15 år.
Jeg må ærgeligtalt også indrømme, at forstår IKKE at Martin respektere det. SÅ er del alle, eller ingen præncippet.

Sådan noget er bare for tarveligt, ingen forskel.

Ja nemlig, jeg havde valgt at sige at enten fik de alle 3 eller ingen! Men han føler sig klemt siger han, men i min verden er det da ingen undskyldning for at lade 2 drenge tage stødet så. Men jeg vil så også sige at for mit vedkommende er det forhold til mine svigerforældre så fuldstændig droppet, for ingen skal gøre sådan overfor mine børn.
Vi står i samme dilemma når det bliver marts, hvor min ældste har fødselsdag, men også Lærke.

Anmeld

19. december 2008

Balderson

Hold kæft en lorte svigermor du har.. Ja, undskyld mit sprog, men det ligner ikke noget at gøre forskel.. Det er det samme at sige at dine de 2 store drenge ikke er gode nok og fordi de Ikke er hendes rigtige børnebørn og så kan man bare gøre forskel.. Dine drenge skal da ikke bøde for, at du har sagt nej, tak til julegave..

Men når det så er sagt, så må jeg alså også lige at jeg nok var blevet tosset hvis min mand havde lavet det nummer, som din mand har gjort.. Han har jo valgt at leve sammen med dig og har accepteret at du havde 2 drenge fra et andet forhold, så skal han sku også stå ved det, når det gælder..

Det er selvfølgelig ikke sjovt at være klemt imellem sin mor og sin kone, men helt ærlig det er sku dig han lever sammen med og ikke sin mor, så er det også dig han skal bakke op..

Men jeg kan som sagt sidde og skrive alt det her for det er jo ikke mig der står i det...

Anmeld

20. december 2008

wamse

Balderson skriver:

Hold kæft en lorte svigermor du har.. Ja, undskyld mit sprog, men det ligner ikke noget at gøre forskel.. Det er det samme at sige at dine de 2 store drenge ikke er gode nok og fordi de Ikke er hendes rigtige børnebørn og så kan man bare gøre forskel.. Dine drenge skal da ikke bøde for, at du har sagt nej, tak til julegave..

Men når det så er sagt, så må jeg alså også lige at jeg nok var blevet tosset hvis min mand havde lavet det nummer, som din mand har gjort.. Han har jo valgt at leve sammen med dig og har accepteret at du havde 2 drenge fra et andet forhold, så skal han sku også stå ved det, når det gælder..

Det er selvfølgelig ikke sjovt at være klemt imellem sin mor og sin kone, men helt ærlig det er sku dig han lever sammen med og ikke sin mor, så er det også dig han skal bakke op..

Men jeg kan som sagt sidde og skrive alt det her for det er jo ikke mig der står i det...

Uha han har simpelthen også fået af vide, hvad jeg mener om dette her, for jeg vil på ingen måde se hende i mit hjem mere. Jeg synes virkelig at han her svigter mine 2 drenge total, men han magter åbenbart ikke at få sagt fra overfor hende
Jeg prøvede at skrive til hende, at det bestemt ikke er acceptabelt, men hun vil INTET høre fra mig. Jeg havde også sagt til hende at de sagtens kunne besøge Martin og Lærke her, hvor jeg så bare ville vælge at være et andet sted imens, men nu vil hun slet ikke sætte hendes ben i mit hjem
Jeg er ved at være så rasende over denne opførsel at jeg virkelig skal lede længe efter et sted inden i mig, hvor jeg egentlig synes det er okay at hun stadig har kontakten med Lærke.

Anmeld

20. december 2008

Kvindemin

Hun har da bare intet at sige i jeres hjem.
Kan godt forstå hun er et 'svigermonster', hold da helt op.
Jamen så skal hun da bare ikke inviteres til nogle af fødselsdagende, det havde jeg VIRKELIG gjort.
Og havde virkelig været skuffet over Martin ..

Føler med dig i arrigskab

Anmeld

20. december 2008

Loggidut

wamse...jeg har rigtig svært ved at forstå at din mand acceptere det?

hvad siger han til hele den her hurlumhej?

det er godt nok en træls situation at sidde i...men når du har forsøgt alt, så ville jeg nok spørge hende...efter jul, om hun ikke sidder med en dårlig mag i munden...du har jo intet at tabe...og her gælder det jo børn...

aj jeg vil ikke sige noget skidt om nogen, og ikke kalde nogen noget grimt, men for pokker hvor må du føle dig som en lus mellem to negle...

øv for en situation...

Anmeld

20. december 2008

wamse

Loggidut skriver:

wamse...jeg har rigtig svært ved at forstå at din mand acceptere det?

hvad siger han til hele den her hurlumhej?

det er godt nok en træls situation at sidde i...men når du har forsøgt alt, så ville jeg nok spørge hende...efter jul, om hun ikke sidder med en dårlig mag i munden...du har jo intet at tabe...og her gælder det jo børn...

aj jeg vil ikke sige noget skidt om nogen, og ikke kalde nogen noget grimt, men for pokker hvor må du føle dig som en lus mellem to negle...

øv for en situation...

Hun er virkelig en dominerende kvinde, men jeg har så sent som for 10 min siden appeleret til ham om at sætte en stopper for dette, men han magter det åenbart ikke Han og Lærke er nu lige blevet hentet af Martins stedfar, som er kørt 160 km for at hente dem, og så køre de 160 km tilbage igen, fordi HUN ikke vil sætte sin fod i mit hjem.

Har prøvet at sende sms, men hun vil intet høre fra mig, og reagerer heller ikke på sms fra mig, så der er vist intet sted inde i hende man kan finde den form for anstændighed.

Anmeld

20. december 2008

wamse

Chritinap skriver:

Hun har da bare intet at sige i jeres hjem.
Kan godt forstå hun er et 'svigermonster', hold da helt op.
Jamen så skal hun da bare ikke inviteres til nogle af fødselsdagende, det havde jeg VIRKELIG gjort.
Og havde virkelig været skuffet over Martin ..

Føler med dig i arrigskab

Hun bliver bestemt heller ikke inviteret her nede mere, den har hun selv lagt op til nu, for vil simpelthen ikke finde mig det overfor mine drenge.

Anmeld

20. december 2008

Loggidut

Hun er virkelig en dominerende kvinde, men jeg har så sent som for 10 min siden appeleret til ham om at sætte en stopper for dette, men han magter det åenbart ikke Han og Lærke er nu lige blevet hentet af Martins stedfar, som er kørt 160 km for at hente dem, og så køre de 160 km tilbage igen, fordi HUN ikke vil sætte sin fod i mit hjem.

Har prøvet at sende sms, men hun vil intet høre fra mig, og reagerer heller ikke på sms fra mig, så der er vist intet sted inde i hende man kan finde den form for anstændighed.

jeg havde nægtet...undskyld, men jeg ved godt at man ikke må ramme børnene, men jeg havde nægtet de skulle sidde i en bil over 2 X 160 km, bare for at gøre en glad, som alligevel tilgodeser nogen frem for andre.

jeg ved godt man ikke må ramme børnene, men det er næsten 400 KM, de skal køre fordi hun er stædig....NIKS, aldrig i livet om jeg ville være med til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.