Hvor mange timer gik der med fødslen efter igangsættelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

anjamichell@gmail.com

Hvor lang tid var I om at føde fra igangsættelse?? Og hvor længe går der imellem at man får stikpillerne?? Blev I sendt hjem imens?? Dollar gerne for jeg skal sættes igang på torsdag og er lidt nervøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

JulieE

Jeg blev sat igang med den yngste. Fra de tog vandet og til tøsen var ude gik der 4 timer og 12 minutter. Em super god og nem fødsel da den først blev sparket igang

Anmeld

19. juli 2011

roenlund

Jeg fik en pille fredag middag og lillemanden blev født lørdag morgen 7.22...

Der var før det ingen tegn på fødsel da jeg blev sat igang en uge før termin pga bækkenløsning og manglende liv.

Anmeld

19. juli 2011

marloutti

Fra droppet blev tændt gik der ni timer, så var han ude... Vandet gik dagen før...

Anmeld

19. juli 2011

Silja&Noam

Fik taget vandet halv ti fik den første ve kl tolv og fødte 18:14

Anmeld

19. juli 2011

Nalle

15-17 timer gik der.

Anmeld

19. juli 2011

Happiness

Har jo ikke født endnu. Men kan svare lidt alligevel

Jeg skal ind og have en stikpille fredag, og så skal jeg komme igen 5 timer efter, hvor de tjekker hvad den har gjort. Og så evt. lagt endnu en pille og så hjem. Så ind til tjek dagen efter og endnu en pille... Indtil de kan tage vandet, eller jeg går igang.

Anmeld

19. juli 2011

Melbek

Jeg fik den første stikpille onsdag over middag. To piller torsdag formiddag og fredag kunne de endelig tage vandet kl 9.

Jeg havde modningsveer onsdag og torsdag, men ikke nogle der gjorde ondt. 15 min efter vandet blev taget om fredagen, fik jeg den første rigtige ve. Kl. 14 fik jeg vedrop og 19 var hun ude

Jeg havde lang livmoderhals og var 1 cm åben, da jeg fik den første pille. Så kroppen var slet ikke forberedt på det. Jeg blev sat igang 41+0 pga. graviditetsbetinget sukkersyge..

Anmeld

19. juli 2011

chael

Anjamichell skriver:

Hvor lang tid var I om at føde fra igangsættelse?? Og hvor længe går der imellem at man får stikpillerne?? Blev I sendt hjem imens?? Dollar gerne for jeg skal sættes igang på torsdag og er lidt nervøs...

Jeg fik stikpiller da jeg var 38+0. Og det skete ikke noget.

38+1, var jeg modnet 2 cm. Og fik taget vandet kl. 10.35.

Kl. 14.00 er han født. Så 3 1/2 time tog fødslen.

Nemt og hurtigt og langt bedre end jeg havde forventet

*Camilla 29+6

Anmeld

19. juli 2011

LIZO

er blevet sat i gang 2 gange nu.. første gang var jeg 40+6 og var på inegn måde begyndt at åbne sig.. fik 2 stil piller den dag.. med 6 timer mellemrum.. kom hjem og sove. kom ind næste morgen for at få en mere. men var ikke nødvendingt. kl 12 tog de vandet.. fik 1 ve kl 13 og var intet sket så fik ve drop kl 14. 19.10 fik jeg pres veer. og 19.26 er han født..

zoey er født 39+0 kom ind kl 8 blev tjekket. var lige 2 cm åben så med lidt besvær fik hun taget vandet.. gik en lang tur og op og ned af trapperne. men intet hjælp. fik lidt små veer.. men ikke noget der sådan gjorde ondt.. kl 13.15 fik jeg ve drop der var jeg 2 cm.. kl 14.43 får jeg første pres ve. og 14.45 er hun født... så meget hurtigt fødsler selvom jeg er blevet sat i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.