smerte ved lysken s; ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Dianaaa

hej girls

pyha ventetiden er ved at være seriøst lang og bare den mindste lille ting jeg mærker er jeg ved at blive helt kuk'kuk

men nu har jeg mærket en ny og helt anderledes smerte, det gør pænt ondt nede i underlivet og ned mod min højre lyske, kan faktsik ikke helt beskrive det, men det føltes vildt underligt og ikke særlig behagelig,t det startede for omkring en time siden med at gøre ondt, og gør endnu mere ondt i forbindelse med en plukve, s;  men vil sådan set bare lige hører om der er andre der har prøvet noget lignende om om det er noget jeg bør være urolig for ? eller er det fordi fødslen nærmer sig og at baby har lagt sig længere ned selvom jeg fik afvide af min læge for 3 uger siden at han allerede havde lagt sig til, men ja.. please hjælp inden jeg bliver skør !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Dianaaa skriver:

hej girls

pyha ventetiden er ved at være seriøst lang og bare den mindste lille ting jeg mærker er jeg ved at blive helt kuk'kuk

men nu har jeg mærket en ny og helt anderledes smerte, det gør pænt ondt nede i underlivet og ned mod min højre lyske, kan faktsik ikke helt beskrive det, men det føltes vildt underligt og ikke særlig behagelig,t det startede for omkring en time siden med at gøre ondt, og gør endnu mere ondt i forbindelse med en plukve, s;  men vil sådan set bare lige hører om der er andre der har prøvet noget lignende om om det er noget jeg bør være urolig for ? eller er det fordi fødslen nærmer sig og at baby har lagt sig længere ned selvom jeg fik afvide af min læge for 3 uger siden at han allerede havde lagt sig til, men ja.. please hjælp inden jeg bliver skør !

Jeg kender en lille smule til de smerter du nævner, men ved ikke om det ved mig har haft noget med min graviditet at gøre, for jeg er jo ikke så langt henne...

Jeg har også prøvet at få ekstremt ondt nede i lysken.. Så ondt at jeg nærmest ikke kan gå uden smerter... Men mit går over igen efter en dag eller 2.. Så tror ikke det er noget du skal være urolig for...

Men eller kan du jo ringe til din læge indenfor de næste par dage, hvis ikke det er gået væk, og du ikke har mærket noget til fødselsstart endnu

Håber alt er vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.