At få lavet vandrejournal inden de gyldne 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg er bange for at miste. Får lavet journal i starten af august. Hvis det ikke går som det skal så har jeg papire på det barn der aldrig blev til noget. Jeg er kommet i tvivl om hvorvidt jeg overhovedet vil undersøges af en læge før jeg er over 12 uge?? Nogen der fik deres vandrejournal og mistede derefter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

svanen73

Det vil din læge sagtens kunne forstå. Få ham/hende til at beholde den i din journal til graviditeten er sikker

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

Jeg fik lavet vandrejournal og mistede så i uge 12, men har ingen problemer med at have papirerne.

Du skal have tagete nogle blodprøver, og jeg fik at vide at det skulle gøres senest i uge 10, så der er vist ingen vej udenom at du skal en tur til lægen inden.

Og der er jo desværre heller ingen garanti, selvom du er kommet over de 12 uger

Anmeld

19. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er bange for at miste. Får lavet journal i starten af august. Hvis det ikke går som det skal så har jeg papire på det barn der aldrig blev til noget. Jeg er kommet i tvivl om hvorvidt jeg overhovedet vil undersøges af en læge før jeg er over 12 uge?? Nogen der fik deres vandrejournal og mistede derefter? 

Ja, jeg har prøvet at få vandrejournalen med hjem - og derefter miste... Det er en meget mærkelig fornemmelse, når jeg får kigget på papirerne  Meeeen 6 mrd. efter fik jeg lavet en ny 

Denne gang valgte min læge (ny læge) at beholde min vandrejournal indtil uge 11, tror jeg. Jeg nåede akkurat lige, at få den med hjem et par dage inden jeg skulle til nakkefoldsscanning. Så spørg evt. om ikke de vil have den liggende hos sekretæren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.