hvor længe var I indlagt efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.364 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

MieMali

Hej,

Jeg venter enæggede tvillinger, og forventer planlagt KS d 09 august. Det vil være 36+5 uger. De forventes at veje ca. 2100 og 2500 til den tid.

Vi forventer at være indlagt et par uger, hvis alt går godt. Tror I det er et realistisk bud??

Giver det mening at min mand holder barsel i de uger hvor vi er på hospitalet??

Hvor længe var I selv indlagt med jeres tidligt "lidt" tidligt fødte børn/barn??

Jeg håber I vil give jeres mening til kende. Det er rigtig svært at formode noget om det her, synes min mand og jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

svanen73

Hvis børnene har det fint, er I ik indlagt særlig længe.

Lade kæresten ta barsel til I er kommet hjem, det er der I får brug for han er der

Anmeld

19. juli 2011

saxa

Hvis i er indlagt på sygehuset skal din mand først tage barsel efter i er udskrevet, da det er tvillinger og i er indlagt med et barn hver. Mht ks var jeg indlagt 1 dag begge gange pga operationen, men situationen er nok lidt anderledes med jer, når det er for tidligt fødte tvillinger - hvilket jeg ikke har nogen erfaring med, udover en veninde der fik meget for tidligt fødte tvillinger.

Anmeld

19. juli 2011

bobbles

MieMali skriver:

Hej,

Jeg venter enæggede tvillinger, og forventer planlagt KS d 09 august. Det vil være 36+5 uger. De forventes at veje ca. 2100 og 2500 til den tid.

Vi forventer at være indlagt et par uger, hvis alt går godt. Tror I det er et realistisk bud??

Hvor længe var I selv indlagt med jeres tidligt "lidt" tidligt fødte børn/barn??

Jeg håber I vil give jeres mening til kende. Det er rigtig svært at formode noget om det her, synes min mand og jeg.

jeg var indlagt i en uge og fik akut kejsersnit.. Synes da din mand skal vente med at holde sin barsel til i er kommet hjem, det er da virkelig synd hvis han skal bruge sin barsel på tiden på sygehuset, også skal begynde at arbejde når du kommer hjem med børnene  

Anmeld

19. juli 2011

svanen73

Nu det godt nok 18 år siden jeg fik mine, og pigerne var indlagt i 12 dage, men kun fordi den ene havde brug for lidt ekstar hjælp på Neo...jeg selv var der i 10 dage. Men det var dengang...

Hvorfor PKS??

Anmeld

19. juli 2011

MieMali

svanen73 skriver:

Nu det godt nok 18 år siden jeg fik mine, og pigerne var indlagt i 12 dage, men kun fordi den ene havde brug for lidt ekstar hjælp på Neo...jeg selv var der i 10 dage. Men det var dengang...

Hvorfor PKS??

De siger på roskilde sygehus at PKS er standard procedure når man skal have enæggede tvillinger....

Anmeld

19. juli 2011

K.Rehder

MieMali skriver:

Hej,

synes det ville være smartest hvis din mand venter med at tage barsel til i er kommet hjem, for på sygehuset har du i forvejen folk til at hjælpe dig med alt. Et kejsersnit kan godt tage hårdt på en, så du får virkelig brug for din mand når i kommer hjem fra sygehuset.

Al held og lykke til jer

Anmeld

19. juli 2011

twinny

Nu venter jeg også enægget tvillinger... Jeg skal føde naturligt, hvis jeg kan komme til det. Håber på at gå til 38+0. For så vil de ca veje 3000 g og 2800 g. Også kan man komme hjem hurtigt, hvis alt er fint.

Anmeld

19. juli 2011

MieMali

Baby-støv skriver:

Nu venter jeg også enægget tvillinger... Jeg skal føde naturligt, hvis jeg kan komme til det. Håber på at gå til 38+0. For så vil de ca veje 3000 g og 2800 g. Også kan man komme hjem hurtigt, hvis alt er fint.

det lyder da fantastisk at du skal føde naturligt. Jeg har fået afvide fra starten, af alle læger, jordemødre m.v at kejsersnit var obligatorisk ved enæggede tvillinger. 

Hvilket hospital skal du føde på?

Anmeld

19. juli 2011

twinny

MieMali skriver:

det lyder da fantastisk at du skal føde naturligt. Jeg har fået afvide fra starten, af alle læger, jordemødre m.v at kejsersnit var obligatorisk ved enæggede tvillinger. 

Hvilket hospital skal du føde på?

Okay.. hvor underligt....  Jeg fik afvide at det var bedst at føde naturligt af min jordemoder og de læger jeg har været til samtale med....

Jeg skal føde på Herlev...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.