Tromborg mineral Foundation :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Stjernestoev

Hej piger. Jeg har lige købt en mineral foundation fra Tromborg, og synes ikke det virker særlig godt? Hvordan bruger I det, og hvilken pudderbørst bruger I til det? Er der andre produkter fra Tromborg I kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Stjernestoev

Slet ingen der vil hjælpe?

Anmeld

19. juli 2011

MetteS81

Stjernestoev skriver:

Hej piger. Jeg har lige købt en mineral foundation fra Tromborg, og synes ikke det virker særlig godt? Hvordan bruger I det, og hvilken pudderbørst bruger I til det? Er der andre produkter fra Tromborg I kan anbefale?

Hej!

Jeg har også en mineral foundation fra Tromborg og synes den fungerer rigtig fint  

Jeg smører creme i ansigtet og lader det lige trænge ind i huden.

Bagefter en foundation primer fra Gosh (man kan få dem i forskellige mærker), som glatter overfladen på huden ud...det føles bare sååå dejligt og jeg ville ikke være foruden!!! 

Til sidst kommer jeg Tromborgs mineral foundation på med en børste jeg havde liggende i makeup-pungen fra tidligere....nogle siger at det er vigtigt at børsten er god, så dér skal du nok henvende dig i fx matas, men jeg tror nu også at primeren gør en forskel...synes bestemt jeg kan mærke forskel fra da jeg ikke brugte den og til nu  

Håber det kan hjælpe?  

Anmeld

19. juli 2011

Stjernestoev

MetteS81 skriver:

Hej!

Jeg har også en mineral foundation fra Tromborg og synes den fungerer rigtig fint  

Jeg smører creme i ansigtet og lader det lige trænge ind i huden.

Bagefter en foundation primer fra Gosh (man kan få dem i forskellige mærker), som glatter overfladen på huden ud...det føles bare sååå dejligt og jeg ville ikke være foruden!!! 

Til sidst kommer jeg Tromborgs mineral foundation på med en børste jeg havde liggende i makeup-pungen fra tidligere....nogle siger at det er vigtigt at børsten er god, så dér skal du nok henvende dig i fx matas, men jeg tror nu også at primeren gør en forskel...synes bestemt jeg kan mærke forskel fra da jeg ikke brugte den og til nu  

Håber det kan hjælpe?  

Tusind. Tusind tak!! Jeg vil invistere i det til d. 1.. :-) Må hellere få skaffet mig en god børste, som er lidt dyr. Men så holder den jo også

Anmeld

19. juli 2011

*Toffee*

Jeg kan anbefale Tromborgs masker, renseskum, creme, calendula water, bodylotion, lip cure og har også solcremen. Jeg synes det er en fantastisk serie og så lækker  ÅÅhh glemte scrubben... Også super lækker...

Anmeld

20. juli 2011

MetteS81

Stjernestoev skriver:

Tusind. Tusind tak!! Jeg vil invistere i det til d. 1.. :-) Må hellere få skaffet mig en god børste, som er lidt dyr. Men så holder den jo også

Velbekommen  Ja, det kan godt gøre liiidt ondt når man skal give så mange penge for en børste, men den holder jo heldigvis også lang tid! Bare husk at rengøre den en gang om ugen

God onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.