Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke Det er så skøn så to streger i søndags for første gang... Det er sååå stort Så mange gange tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
LotteN skriver: Tusind tak. Så kan vi følges ad
Tusind tak. Så kan vi følges ad
Det kan vi helt sikkert Det glæder jeg mig til
firsttime skriver: Tillykke Det er så skøn så to streger i søndags for første gang... Det er sååå stort Så mange gange tillykke
LotteN skriver: Tusind tak, er godt nok også dejligt det endelig skete. Så nu håber jeg det lykkedes denne gang
Tusind tak, er godt nok også dejligt det endelig skete. Så nu håber jeg det lykkedes denne gang
Krydser alt hvad der kan krydses for den lille vil blive hos jer denne gang
Hvorfor har du ikke skrevet til mig på Chatten (skuffet) HaHAHAHAHA
JAAA JUHUUUU JUBIIII WEEEEE Stort tillykke smukke Lotte JAAAA JUUUUHUUUUU JUBIIIIIIIIIIIIIIII
Jeg må straks på fb og sige tillykke
saxi skriver: Hvor er det bare fantastisk sødeste Lotte!! Lærke bliver den bedste storesøster.. Og spunken bliver i mavsen og vokser sig stor og stærk
Hvor er det bare fantastisk sødeste Lotte!! Lærke bliver den bedste storesøster.. Og spunken bliver i mavsen og vokser sig stor og stærk
Diana... skriver: Hvorfor har du ikke skrevet til mig på Chatten (skuffet) HaHAHAHAHA JAAA JUHUUUU JUBIIII WEEEEE Stort tillykke smukke Lotte JAAAA JUUUUHUUUUU JUBIIIIIIIIIIIIIIII Jeg må straks på fb og sige tillykke
LotteN skriver: Hehe, undskyld. Men for at være ærlig har jeg kigget på Facebook hele dagen, men du har ikke været online. For tænkte skam på dig men tak skak du have...
Hehe, undskyld. Men for at være ærlig har jeg kigget på Facebook hele dagen, men du har ikke været online. For tænkte skam på dig men tak skak du have...
Nåå ok så er du tilgivet he he. Jeg har heller ikke været online jeg skulle bare brokke mig griner
Ihh hvor er det altså dejligt jeg er så glad på dine/jeres vegne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128