Hej tøser.
jeg skal til MD skanning her om kort tid, og glæder mig self. til at se den bette igen <3
MEN... Jeg vil ikke vide kønnet !
ved godt at de spørger om man vil, men jeg skal have faren til barnet med, og han vil gerne vide det .. så er rigtig bange for at han ville kunne finde på at spørge om det til den skanning, eller sige ja når de spørger om vi vil vide det .. jeg vil IKKE have at han får det a vide.. vi kender alt for mange fælles menesker, og han kan med sikkerhed ikke holde det for sig selv, og så får jeg det med garenti a vide på et tidspunkt
det er bare rigtig vigtigt for mig at det bliver en overraskelse til den dag hvor jeg skal føde min baby, at andre også kan gå med den spænding helt til den store dag ..
er der noget man kan gøre for at de ikke siger det til nogen a forældrene, det er jo desværre ikke alle der ikke vil oplyse det ved MD..
skal jeg lade være med at tage ham med (det skal lige siges at vi ikke er sammen, og at han ikke engang endnu vil skrive under på at han er far, eller ved om han vil have noget med babyen at gøre når den er her)?
nogen gode råd piger ?
Anmeld