Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dk_lady skriver: Sjovt link.. Min datter skulle så hedder Britta.. Ikke fordi det er det værste navn man kunne finde, men det falder bestemt ikke i vores smag !
Sjovt link..
Min datter skulle så hedder Britta.. Ikke fordi det er det værste navn man kunne finde, men det falder bestemt ikke i vores smag !
Jeg har en rigtig god veninde, der hedder Britta, og hun er 33 - jeg synes bestemt ikke, det passer til en baby!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha ha ha ha, mine børn skulle hedde Ruth og Ruben iflg. den ;o) haha.. Vi springer over her, og holder på Nikoline til Vores datter Men den er da sjov ))
jeansmummie skriver: Vores søn sku hedde didrik så NO GO
Vores søn sku hedde didrik så NO GO
Hvorfor dog ikke?!
piadas skriver:
Ja jeg var også flad af grin.
Har godt nok spansk blod i årene - nok mest bare en enkelt dråbe eller to - men alligevel Rosita
Jeg ved da heller ikke, hvad det er for nogle forslag, den kommer med! Det skulle angiveligt passe med forældrenes navne.
Det er da i hvert fald ikke modenavne!
SSL skriver: Ha ha ha ha ha, mine børn skulle hedde Ruth og Ruben iflg. den ;o) haha.. Vi springer over her, og holder på Nikoline til Vores datter Men den er da sjov ))
Ha ha hvor sjovt det er nogle af de navne vi har haft oppe og vende her hjemme.
Sjovt hvor forskellige man er med navne
piadas skriver: Hæhæ, hvis I ikke ved, hvad jeres kommende barn skal hedde, så brug denne: http://mamanet.dk/navne/roulette Den er da ret sjov. Hvis vi fik en datter, skulle hun åbenbart hedde Claudia. En søn skulle hedde Frans! Claudia kunne jeg måske gå med til, men Frans er vist ikke liiiige mig!
Hæhæ, hvis I ikke ved, hvad jeres kommende barn skal hedde, så brug denne:
http://mamanet.dk/navne/roulette
Den er da ret sjov. Hvis vi fik en datter, skulle hun åbenbart hedde Claudia. En søn skulle hedde Frans! Claudia kunne jeg måske gå med til, men Frans er vist ikke liiiige mig!
Tjaeh.. min datter skulle i så fald have heddet Magalena - ikke min stil - og min søn skal hedde Ian.. Ian kan jeg godt gå med til - men det kan faderen under ingen omstændigheder.
/Christina
Mor: Nadia
Far: Daniel
- så får vi: dreng: Philip / pige: Kaya
Vist vi bruger hele min mands navn
Far: Daniel Thomas
- så får vi: dreng: Arnold / pige: Nadja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128