Er I i tvivl om navnet, så brug denne :o))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Pigent

piadas skriver:

Hæhæ, hvis I ikke ved, hvad jeres kommende barn skal hedde, så brug denne:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Den er da ret sjov. Hvis vi fik en datter, skulle hun åbenbart hedde Claudia. En søn skulle hedde Frans! Claudia kunne jeg måske gå med til, men Frans er vist ikke liiiige mig!

Hvis jeg selv var blevet en dreng skulle jeg have heddet Freddie i ifølge den der og hvis jeg var blevet en pige skulle jeg have heddet Filippa.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

HeidiØ

Marcus eller Beate! .. vi holder os til William!

Anmeld

20. juli 2011

misslea

Vi har en datter, der hedder Wilma...

Men ifølge den her test, så skal vores næste pige hedde Rebecka! Ret vildt,.... for det skulle min lillesøster ha' heddet.... desværre aborterede min mor, og hun blev aldrig til en lillesøster!!

Hvis vi får en dreng, skulle han så hedde Heine.... SHIT.. det kan jeg vidst godt afsløre ikke blir en realitet... hihi!! Det e rikke lige mig/os!!

Anmeld

20. juli 2011

misslea

piadas skriver:

Vores store datter hedder faktisk Lea! Nogle gange har jeg fortrudt, vi ikke fik h'et med, men der kan man bare se - vi er jo alle forskellige og hurra for det!

Jeg hedder jo også Lea...! Og ved du hvad... det kommer din datter til at blive SÅ glad for! Det er et navn, de klæder både børn og voksne, og ikke mindst, så er det SÅ nemt at lære at stave til...! Jeg var den aller første i børnehaven, der lærte at skrive mit navn... og det er faktisk en stor ting... hihihi!!

Anmeld

21. juli 2011

fif

hahah fedt!! Hvis Vi fik en pige til, sku hun hedde Rita .... Hedder min kærestes farmor !! Og vores dreng sku hedde Julius , det er nu meget sødt

Anmeld

21. juli 2011

Laura25

Hmm... Matias eller Alina (hvis vi havde fået en pige). Jeg synes nu mere han ligner en Charlie!

Anmeld

21. juli 2011

Kruse90

Hvis vi får en pige siger den Synnøve?

Og en dreng Noa

haha ret sjovtm, men det skal ingen af vores børn hedde

Anmeld

21. juli 2011

FrkC

Hvis vi får en datter skulle hun ifølge den test hedde Isabel .. MEN, hvis vi fikk en dreng sku han hedde Lothar ...  Det har jeg vist aldrig hørt før

Anmeld

21. juli 2011

hende-nanna

Den der numerologiside, mener jeg skulle ændre navn til Anne_Dam .. Nej tak - mobbenavn!

Navnerouletten mener mit navn skulle have været: KARLA - det er altså meget sødt!  Med deres fulde navne: INA - er også meget sødt! :-)

Hvis jeg var blevet en dreng, mente mine forældre navnet skulle være Mads eller Kristoffer, men rouletten mener: KÅRE - nej tak :-) 
Med deres fulde navne: LAURITZ - det er også meget sødt :-)

Når det så kommer til mig selv;

Sønnen med fornavn: EDWIN - det navn ville han aldrig få! :-) 
Sønnen med fulde navne: HELMER - nej nej! :-) 

Datteren med fornavn: EDIT - det er meget sødt, men jeg ville ikke selv bruge det :-)
Datteren med fulde navne: HERDIS - nej, den går ikke :-)

Men jeg vil sige den har sat navnene godt sammen ;-)
Karla & Kåre, Ina & Lauritz, Edwin & Edit eller Helmer & Herdis :-) 

Nej, hvis det stod til mig ville navnene lige pt. blive Magnus & Elina :-)

Anmeld

21. juli 2011

Pigent

nannafrederiksen skriver:

Den der numerologiside, mener jeg skulle ændre navn til Anne_Dam .. Nej tak - mobbenavn!

Navnerouletten mener mit navn skulle have været: KARLA - det er altså meget sødt!  Med deres fulde navne: INA - er også meget sødt! :-)

Hvis jeg var blevet en dreng, mente mine forældre navnet skulle være Mads eller Kristoffer, men rouletten mener: KÅRE - nej tak :-) 
Med deres fulde navne: LAURITZ - det er også meget sødt :-)

Når det så kommer til mig selv;

Sønnen med fornavn: EDWIN - det navn ville han aldrig få! :-) 
Sønnen med fulde navne: HELMER - nej nej! :-) 

Datteren med fornavn: EDIT - det er meget sødt, men jeg ville ikke selv bruge det :-)
Datteren med fulde navne: HERDIS - nej, den går ikke :-)

Men jeg vil sige den har sat navnene godt sammen ;-)
Karla & Kåre, Ina & Lauritz, Edwin & Edit eller Helmer & Herdis :-) 

Nej, hvis det stod til mig ville navnene lige pt. blive Magnus & Elina :-)

Tror faktisk engang der var en hund der hed Herdis der løb efter mig...

Magnus og Elina smukke navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.