Halvvejs, Md scanning, billeder+ ren lykke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Leonora25

Er 20+2 idag og dermed over halvvejs Hvor blev tiden dog af??

Jeg har været meget nervøs de sidste uger fordi jeg ikke rigtig har kunnet mærke liv fra babyhulen, men forklaringen kom til Md igårHar åbenbart foranliggende moderkage, så lille bebs skal sparke til for at jeg kan mærke det Pyh ha det var en lettelse!

Og Md-scanningen var da bare en helt fantastisk oplevelse! Senografen var den samme som scannede mig til Nf og hun var bare så dygtig og rar at blive scannet af!

Hun var rigtig grundig og gennemscannede vores lille baby, som så ud til at være helt perfekt!

Inden hun begyndte at scanne spurgte hun om kønnet var en hemmelighed. Og det var det altså meningen at det skulle være. Jeg har haft fornemmelsen af at det blev en dreng i starten af graviditeten, men natten inden Md drømte jeg at det blev en pige. og så tog min nysgerrighed over da hun nu ligefrem spurgte

MEN, den lille bandit lå selvfølgelig med navlestrængen mellem benene. Hun kunne dog se at der var 3streger og helt fladt dernede, så hun endte med at sige at hun var 98% sikker på at det er en lille pige Det er et billede af billedet, så det er ikke så godt, men man kan lige ane hende.

Der er også lige et mavebillede- men plop Den ser altså større ud på billedet end den gør i virkeligheden. Folk kan stadigvæk ikke se om jeg er gravid eller bare har spist ALT for meget

Hov- det blev lidt langt Er bare helt beruset af den spirende kærlighed til min lille pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Frk.Munk

Ihhh tillykke med en dejlig scnning - og en lille pige

Anmeld

19. juli 2011

Leonora25

Frk.Munk skriver:

Ihhh tillykke med en dejlig scnning - og en lille pige

Taaak

Anmeld

19. juli 2011

Frk.Munk

Leonora25 skriver:

Taaak

det spændene hvem af os der føder først - jeg er 21+2 idag  lige en uge mere . ..

Anmeld

19. juli 2011

Leonora25

Frk.Munk skriver:

det spændene hvem af os der føder først - jeg er 21+2 idag  lige en uge mere . ..

Ha ha, ja vi må lige holde øje med hinanden Jeg synes det var så vildt at kigge på den lille bebs og tænke på at næste gang jeg skal se hende, så kan jeg også røre hende Ejh hvor jeg glæder mig til november/december!!!

Anmeld

19. juli 2011

Frk.Munk

Leonora25 skriver:

Ha ha, ja vi må lige holde øje med hinanden Jeg synes det var så vildt at kigge på den lille bebs og tænke på at næste gang jeg skal se hende, så kan jeg også røre hende Ejh hvor jeg glæder mig til november/december!!!

Enig!! Det var fantastisk at være til scanning - og shit hvor er tiden bare gået hurtig - siden man fandt ud af man var gravid og så til nu - der jo ikke længe til vi ligger og skriger og lykken så er at se og rører vores små pus - glæder mig os bare så ufattelig meget!!!

Anmeld

19. juli 2011

Leonora25

Frk.Munk skriver:

Enig!! Det var fantastisk at være til scanning - og shit hvor er tiden bare gået hurtig - siden man fandt ud af man var gravid og så til nu - der jo ikke længe til vi ligger og skriger og lykken så er at se og rører vores små pus - glæder mig os bare så ufattelig meget!!!

Ja det er alt for vildt at tænke på Glæder mig til at se ansigtstræk og lære det lille væsen at kende, det bliver den største lykke, det er der ingen tvivl om!!

Jeg synes jo også lige vi har testet positiv- og nu allerede halvvejs! De næste 20 uger går sikkert ligeså stærkt! jubiii!!

Er i begyndt at købe ting?

Anmeld

19. juli 2011

Frk.Munk

Leonora25 skriver:

Ja det er alt for vildt at tænke på Glæder mig til at se ansigtstræk og lære det lille væsen at kende, det bliver den største lykke, det er der ingen tvivl om!!

Jeg synes jo også lige vi har testet positiv- og nu allerede halvvejs! De næste 20 uger går sikkert ligeså stærkt! jubiii!!

Er i begyndt at købe ting?

Ja, lidt. Har ville vente til vi var scannet her til MD - i tilfælde af man kunne se det - vi ville jo ikke vide det. Og venter jo bare i spændig nu

Men jeg har faktisk været i ønske børn idag - og har købt puslepude + ammepude, og tror vi kører i IKEA iaften efter puslebord. Ammepuden er allerede nu købt pga. jeg gerne vil ligge med den for at støtte maven. Og puslebordet - ja, for at kunne ligge ting på det på plads og egentlig bare gå og glæde os. Så

Tror vi skal ud og have bestilt barnevogen en af dagende i de kommende uger - da vi har ferie.

Hvad med jer?

Anmeld

19. juli 2011

Leonora25

Frk.Munk skriver:

Ja, lidt. Har ville vente til vi var scannet her til MD - i tilfælde af man kunne se det - vi ville jo ikke vide det. Og venter jo bare i spændig nu

Men jeg har faktisk været i ønske børn idag - og har købt puslepude + ammepude, og tror vi kører i IKEA iaften efter puslebord. Ammepuden er allerede nu købt pga. jeg gerne vil ligge med den for at støtte maven. Og puslebordet - ja, for at kunne ligge ting på det på plads og egentlig bare gå og glæde os. Så

Tror vi skal ud og have bestilt barnevogen en af dagende i de kommende uger - da vi har ferie.

Hvad med jer?

Jamen vi har købt lidt tøj i neutrale farver, det var jo heller ikke meningen at vi skulle vide det Og ja, igår kom jeg så til at købe et tøsesæt. Kunne shoppe mig fattig i babytøj/ting.

Jo forresten, tremmeseng købte vi allerede efter Nf, havde forelsket mig i en Junoseng- måtte bare eje den Og så lidt andre småting, babydyne, sengetøj. Men mangler jo stadigvæk MEGET!

God ide med ammepuden til maven  Det tror jeg også jeg vil gøre når den bliver lidt større!! Det må være rart´

Hvilket puslebord skal det så være fra IKEA?

Indretter i børneværelse fra starten eller hvordan?

Jeg har også planlagt IKEA-tur i næste måned, der er mange gode småting, som man bare ikke kan undvære

Det bliver spændende med barnevogn, ved i hvilken en det skal være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.