Er 20+2 idag og dermed over halvvejs
Hvor blev tiden dog af??
Jeg har været meget nervøs de sidste uger fordi jeg ikke rigtig har kunnet mærke liv fra babyhulen, men forklaringen kom til Md igår
Har åbenbart foranliggende moderkage, så lille bebs skal sparke til for at jeg kan mærke det
Pyh ha det var en lettelse!
Og Md-scanningen var da bare en helt fantastisk oplevelse! Senografen var den samme som scannede mig til Nf og hun var bare så dygtig og rar at blive scannet af!
Hun var rigtig grundig og gennemscannede vores lille baby, som så ud til at være helt perfekt!
Inden hun begyndte at scanne spurgte hun om kønnet var en hemmelighed.
Og det var det altså meningen at det skulle være. Jeg har haft fornemmelsen af at det blev en dreng i starten af graviditeten, men natten inden Md drømte jeg at det blev en pige. og så tog min nysgerrighed over da hun nu ligefrem spurgte
MEN, den lille bandit lå selvfølgelig med navlestrængen mellem benene. Hun kunne dog se at der var 3streger og helt fladt dernede, så hun endte med at sige at hun var 98% sikker på at det er en lille
pige
Det er et billede af billedet, så det er ikke så godt, men man kan lige ane hende.
Der er også lige et mavebillede- men plop
Den ser altså større ud på billedet end den gør i virkeligheden. Folk kan stadigvæk ikke se om jeg er gravid eller bare har spist ALT for meget
Hov- det blev lidt langt
Er bare helt beruset af den spirende kærlighed til min lille pige
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld