Pusletaske - dit valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.396 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Jok123

Ja jeg står og skal til at købe mig en pusletaske, men hold da op hvor er udvalget stort, og jeg synes det er svært at vælge.

Det jeg er mest i tvivl om er størrelsen. Hvor stor har man brug for den er?

Hvilken pusletaske har du? Hvorfor valgte du netop den?

Sæt gerne nogle links eller billeder ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

banditten2011

Jok123 skriver:

Ja jeg står og skal til at købe mig en pusletaske, men hold da op hvor er udvalget stort, og jeg synes det er svært at vælge.

jeg har valgt en hvid fra emmaljunga af den simple grund at den passer til min barnevogn

Anmeld

1. august 2011

gabrielogisolde

Altså med barn nr.1 købte jeg en gigantisk pusletaske, resultat: jeg fyldte den op med alt muligt jeg ikke havde brug for.

Nu med nummer to er jeg blevet klogere og har købt denne sper fine taske fra Petit by Sofie Schnoor i Liberty stof: http://helsemarie.dk/product.asp?product=1865

Petit by Sofie Schnoor Pusletaske - Liberty Blå Petit by Sofie Schnoor pusletaske - Liberty Rosa

Den går som pusletaske men kan også bruges bagefter som computertaske/strandtaske/alt muligt taske (hvis man er til det blomstrede look)

Så mit bedste råd er: Ikke for stor og i et design du kunne forestille dig at bruge når du ikke længere har brug for en psuletaske mere..

Anmeld

1. august 2011

Isabella_mor

jeg har en fra gaia og ko

denne her for at være præcis... og jeg er super glad for den..

Anmeld

1. august 2011

Fru.Mäes <3

Jeg fik engang en læder skuldre taske fra Friis og co. den er KÆMPE stor, i hvert fald til at jeg skulle bruge den som taske i hver dagen til alt mit skrammel... Men fandt den frem da Felix blev født, fordi jeg ikke kunne finde en taske jeg ville have... Den er SUPER

Anmeld

1. august 2011

CeViss

Jeg har denne Gaia & Ko pusletaske og jeg er rigtig glad for den

Har dog også haft en Emmaljunga og en Odder Pusletaske, men jeg synes den fra Gaia er meget smartere og flottere og se på og så har den nogle gode rum

Jeg valgte denne farve, da jeg både har en sandfarvet og en sort barnevogn, og jeg synes den passer fint til begge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

første hvade vi en Gaia og ko men den gik hele tiden i stykker og endelig efter en kamp med babysam fik vi pengene tilbage

Så købte vi en bystroom Aisa black som vi har været rigtig glad for vi har dog ikke brugt den i lang tid, men nu bliver den jo taget i brug lige om lidt igen

AIDA Black

Anmeld

1. august 2011

FrkLarsen

Jok123 skriver:

Vi har en lyserød fra gaia&ko 

Jeg synes det er en super godt taske, med massere af plads i 

Vi har en magen til denne her 

Anmeld

1. august 2011

MorEllen

gabrielogisolde skriver:

Altså med barn nr.1 købte jeg en gigantisk pusletaske, resultat: jeg fyldte den op med alt muligt jeg ikke havde brug for.

Nu med nummer to er jeg blevet klogere og har købt denne sper fine taske fra Petit by Sofie Schnoor i Liberty stof: http://helsemarie.dk/product.asp?product=1865

Petit by Sofie Schnoor Pusletaske - Liberty Blå Petit by Sofie Schnoor pusletaske - Liberty Rosa

Den går som pusletaske men kan også bruges bagefter som computertaske/strandtaske/alt muligt taske (hvis man er til det blomstrede look)

Så mit bedste råd er: Ikke for stor og i et design du kunne forestille dig at bruge når du ikke længere har brug for en psuletaske mere..

Åh, superfin pusletaske!! En sådan bliver jeg simpelhen nødt til at eje Jeg har nemlig ingen pusletaske, for jeg har ikke fundet den perfekte.. men nu tror jeg da sandelig det lykkedes mig

Anmeld

1. august 2011

Ryberg

jeg har også en Gaia & Ko pusletaske som denne her - bare i lyseblå!

Jeg er super glad for den, masser af rum, og der kan bare været RIGTIG meget i den hvis man skal på tur eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.