Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseBreinholt skriver: Det syntes jeg lyder som en god ide, jeg er ihvertfald glad for jeg havde min veninde med. Hun var en kæmpe hjælp, det kan godt være hårdt for kæresten at se sin kæreste have så ondt, min kæreste syntes ihvertfald det var hårdt at se på, så han var også meget glad for vi havde min veninde med
Det syntes jeg lyder som en god ide, jeg er ihvertfald glad for jeg havde min veninde med. Hun var en kæmpe hjælp, det kan godt være hårdt for kæresten at se sin kæreste have så ondt, min kæreste syntes ihvertfald det var hårdt at se på, så han var også meget glad for vi havde min veninde med
Det har du nok ret i?
MVH
Den kommende far
http://www.babydutten.blogspot.com/
Chrizta skriver: Min mand og min mor og det var helt perfekt :-)Min mand og jeg ankom klokken ca. 16 til fødegangen og vi ringede efter min mor kl. 20/21 stykker, da manden trængte til lidt frisk luft og aftensmad. Brugte varmt vand til lindring så der var ret varmt på stuen :-)Derefter var de der begge til efter fødslen og min mor tog hjem en times tid efter. Min mor holdt sig fint i baggrunden og trådte til når manden havde brug for en pause.Ps. Kan klart anbefale en vandfødsel, det var bare super godt :-)
Min mand og min mor og det var helt perfekt :-)Min mand og jeg ankom klokken ca. 16 til fødegangen og vi ringede efter min mor kl. 20/21 stykker, da manden trængte til lidt frisk luft og aftensmad. Brugte varmt vand til lindring så der var ret varmt på stuen :-)Derefter var de der begge til efter fødslen og min mor tog hjem en times tid efter. Min mor holdt sig fint i baggrunden og trådte til når manden havde brug for en pause.Ps. Kan klart anbefale en vandfødsel, det var bare super godt :-)
hvadd gør vandfødsel ud på?
SiljasMoar skriver: Ku ikke drømme om at ha familien med. Det for mærkeligt.. Men smag og behag har kun manden med. Og så har jeg lovet (hvis jeg føler for det til den tid) at min veninde må komme med, hun vil så gerne opleve en fødsel udover sine egne to.
Ku ikke drømme om at ha familien med. Det for mærkeligt.. Men smag og behag har kun manden med. Og så har jeg lovet (hvis jeg føler for det til den tid) at min veninde må komme med, hun vil så gerne opleve en fødsel udover sine egne to.
tror da også kun det er min kærestes mor der kan blive aktuelt
Den kommende far skriver: tror da også kun det er min kærestes mor der kan blive aktuelt MVH Den kommende far http://www.babydutten.blogspot.com/
SiljasMoar skriver: Havde jeg et bedre forhold til min mor, ku hun os ha været aktuel og forstår godt at mange vil ha deres mor med
Havde jeg et bedre forhold til min mor, ku hun os ha været aktuel og forstår godt at mange vil ha deres mor med
Helt sikkert Jeg synes heller ikke der skal mange med ind til fødslen max 1-2 udover mig
Den kommende far skriver: Helt sikkert Jeg synes heller ikke der skal mange med ind til fødslen max 1-2 udover mig MVH Den kommende far http://www.babydutten.blogspot.com/
SiljasMoar skriver: Det kan jeg godt forstå det er os en meget intim og ekstrem oplevelse i får sammen hvornår har hun termin?
Det kan jeg godt forstå det er os en meget intim og ekstrem oplevelse i får sammen hvornår har hun termin?
Først i det nye år så der er lang tid til endnu
Jeg havde min kæreste og min mor med, var så glad for hun var der til at få mig på et roligt plan. Min kæreste viste ikke rigtig hva ben han skulle stå eller gå på så hun var en stor støtte både for mig og min kæreste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128