Hvem skal med ind til fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Den kommende far

Babydream<3 skriver:

Nej, tror det bliver for meget for mig. De tre er rigeligt . Så må resten komme efter fødslen

hehe kan godt følge dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Mikkel's mor <3

Her var det kun min kæreste, jeg ser ingen grund til at der skal andre med det er sådan et intimt og følsomt øjeblik i det sekundt at man bliver mor og far og så er det vigtigt for mig at det nu er der vi bliver vores egen lille familie
næste gang er det også kun han der skal med.

Anmeld

19. juli 2011

lassemor07

Da lasse blev født have jeg kun hans far med inde :-)har aldrig haft andre i tankerne:-)

Anmeld

19. juli 2011

Frk Mig

Den kommende far skriver:

Det er bare svært at vælge for min kæreste ved godt det er et luksus problem men for at gøre det kort skal hun vælge imellem flere veninde, hendes far og hans kone, hendes mor og hendes mand samt 7 søskende Derudover kommer jo så min familie

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Jeg tror hun skal sætte sig ned og tænke over hvem der kan være den bedst mulig støtte .. Det er hårdt at komme igennem en fødsel .. Og hvem hun stoler rigtig meget på .. Det er jo en rigtig intim og stor ting og føde .. Og det kan være træls at have for mange inde på stuen ..  Min veninde havde et helt fodbold hold inde da hun fødte og måtte indrømme bagefter at hun havde fortrudt det da hun ikke havde slappet af pga alle de mennesker .. 

Anmeld

19. juli 2011

Den kommende far

Frk Mig skriver:

Jeg tror hun skal sætte sig ned og tænke over hvem der kan være den bedst mulig støtte .. Det er hårdt at komme igennem en fødsel .. Og hvem hun stoler rigtig meget på .. Det er jo en rigtig intim og stor ting og føde .. Og det kan være træls at have for mange inde på stuen ..  Min veninde havde et helt fodbold hold inde da hun fødte og måtte indrømme bagefter at hun havde fortrudt det da hun ikke havde slappet af pga alle de mennesker .. 

tror måske også det bedste ville være bare mig og hende da inden så kan blive jaloux på hinanden.

MVH

Den kommende far

Anmeld

19. juli 2011

Jonna1979

her er det også kun min kæreste der skal med der har ikke været andre på tale vi er helt eninge om det er vores øjeblik og noget vi gør sammen.

i dagens dK deler man alt med hinanden over det elskede Facebook men for mig er det vigtig nogle ting er noget man gør som par ellers skal man altid være ihhh og åhhh så social.

Anmeld

19. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg havde kun min kæreste med . Jeg kunne aldrig drømme om at skulle tage andre med .

Havde vi ikke været sammen havde jeg gjort det alene .
Jeg synes i sig selv det er ret overvældende at skulle ligge der med spredte stænger , og så til lige med have andre med som slet ikke har noget at gøre eller vide om det område der . Nej tak .
Alle er heldigvis forskellige .
Så ingen dårlige mening om dem som har flere med . Synes bare det er ffedt de kan gøre det . JEg kan bare ikke .

Anmeld

19. juli 2011

aya-zia

Den kommende far skriver:

hej

er lidt nysgerrig efter at høre hvem i vil have med ind til fødslen??

MVH

Den kommende far

min kæreste og min mor var med til begge... kunne ik drømme om og ta flere med eller undvære den ene af dem...

men tingene kan selvfølgelig ændre sig...

hehe er ik gravid endnu så ved jo aldrig om der er nye ønsker ved barn nummer 3 hehe

Anmeld

19. juli 2011

Den kommende far

Jonna1979 skriver:

her er det også kun min kæreste der skal med der har ikke været andre på tale vi er helt eninge om det er vores øjeblik og noget vi gør sammen.

i dagens dK deler man alt med hinanden over det elskede Facebook men for mig er det vigtig nogle ting er noget man gør som par ellers skal man altid være ihhh og åhhh så social.

kan jeg sagtens følge dig i min kæreste vil dog gerne have en med ind som har prøvet det før

MVH

Den kommende far

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

Der var kun barnets far og jeg. Vi havde ikke lyst til at have nogen med. Jeg er meget blufærdig, og synes det var svært at tænke på at bare JM og læge skulle se mig i den situation, havde slet ikke overskud til at have andre med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.