charterferie - for og imod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

joan

Hejsa...:D Jeg har godt nok lige lavet samme overskrift på netbaby, men kan se at der ikke rigtig sker så meget længere, så nu har jeg taget mig sammen til at oprette en profil her også.... 'Nå men det jeg egentlig ville spørge om er omkring ferie med barn. Hvis nogen ligger inde med nogle gode råd som jeg skal tage højde for når/ hvis vi vil på en uges charterferie i April, hvor det ikke er for varmt endnu og hvor min kæreste har 14dages barsel. Vi har ikke besluttet om vi vil endnu. Så gode erfarringer mht Land og by modtages også. Mvh Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Tut

Har lige svaret dig på NB...

Men,

Jeg rejser til thailand i 16 dage med Noah på fredag...

Og det er jo 10½ times flyvetur.

Jeg giver gerne et referat af hvordan det er gået når vi kommer hjem :)

Mette

Anmeld

27. februar 2008

joan

Tak for det:-)
Det vil jeg meget gerne høre om når du kommer hjem igen.
mvh joan

Anmeld

27. februar 2008

Anja

Vi tager 14 dage til Mallorca sidst i maj først i juni.

Vi var på Gran Canaria en uge i oktober. Da var Elias jo kun knap 3 mdr og det var super nemt at have ham med.

Denne gang ved jeg ikke helt, hvad jeg forventer. Han er en nem dreng, så jeg tror og håber da, at han bare fortsætter den adfærd på ferien.

Jeg ved såmen ikke om jeg har nogle råd i forbindelsen med sådan en ferie, men en god klapvogn og måske noget af hans vante mad med i kufferten så går det vel nok. Man kan jo købe ALT på ferie stedet. Vi havde dog for en sikkerhedsskyld et termometer og børne panodil med i kufferten også.

Anja

Anmeld

27. februar 2008

LouiseViola

Bare ta' og komme afsted! Charterferie med de små er et sikkert hit - både for børn og voksne. Jeg har selv fløjet en masse gange til Portugal (mine forældre boede der), både alene og sammen med min mand, det er en flyvetur på ca 4 timer, og det er gået godt alle de mindst 10 gange vi har været afted. Så flyveturen skal du ikke være bekymret for. Portugal kan også varmt anbefales! Det ligger jo meget mod syd, så i april er vejret dejligt, dog ikke badevejr, hvis man vil bade skal man altså tage længere væk- evt. Afrika. Portugal byder på skønt mad! Det er billigt at leve der, og så elsker de børn. Bare spørg løs hvis Portugal kommer i betragning - jeg har masser af erfaring :) - Louise

Anmeld

27. februar 2008

Rasmine

Med så små børn som vi har, ville jeg foretrække at blive i Europa, eller i al fald et sted, hvor tidsforskydningen ikke er alt for stor. (Er spændt på at høre om din tur, Tut)
Synes selv det er svært at finde mig til rette, flere dage efter, de gange jeg har været langt væk.

MEN afsted med Jer da, bliver da fedt at slippe for dte her skodvejr. :)

Mette - misundelig.

Anmeld

27. februar 2008

Muffinmus

Tja.. det kan i da sagtens:)
Var afsted til Kreta da knægten var 4 mdr ca. Ingen problemer. Men, tror de kan være en håndfuld at holde styr på dernede når de kravler:)
Han kedede sig også på flyveturen selv om vi havde taget legetøj med.
Vi glemte bæreselen dengang, den manglede vi. Men det er jo ikke aktuelt for jer:)
Men, sørg for at have en god behagelig klapvogn med derned der kan lægges ned så junior kan få sig en lur.
Ellers skal i bare sørge for pas og at i rent faktisk må tage den klapvogn med som i vil. Der er stor forskel på rejseselskaberne nemlig. vi var tæt på at betille et sted hvor vi ikke måtte få vores Emmaljunga klapvogn med...kun en billig klam paraply klapvogn... Den kan man jo så ikke lige bruge til en på 4 mdr:)
Men, afsted med jer:)

Anmeld

27. februar 2008

joan

Tak for jeres svar ;) jeg må til at undersøge nærmere... tror vi ender med at tage afsted.. men vi får at se!
Men dejligt at høre at mange har fløjet helt uden problemer.

mvh joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.