Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa
Efter min kæreste blev gravid leger vi nogle gange med tanken om hvad babyen skal hedde vi kender ikke kønnet endnu men derfor må man jo godt lege
Indtil videre er vi glade for Viktor og Frederik til en dreng, og Isabella Alberte eller Josefine hvis det bliver en pige
Personligt vil jeg gerne have at det er et navn der også dur på engelsk
har i nogle ideer?
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: vores drenge hedder Isaac og Jonas, af samme grund: at det skal kunne bruges overalt i verden.Af pige navne synes jeg; Aya, Amina og Jasmina er super fine og ikke så almindelige..
vores drenge hedder Isaac og Jonas, af samme grund: at det skal kunne bruges overalt i verden.Af pige navne synes jeg; Aya, Amina og Jasmina er super fine og ikke så almindelige..
ved godt vores navnevalg ikke er så unormalt men synes faktisk det er lidt charmerende men usædvanligt navn
Mvh
altså jeg er vild med navne som Samuel, Benjamin, Robin, Elliot, Elias og William.
til piger (mine egne ungers Gabriella og Madelina) ellers Bianca, Jennifer, Jasmin, Smilla, Sophia, Victoria eller Daniella
held og lykke
BinaMor skriver: altså jeg er vild med navne som Samuel, Benjamin, Robin, Elliot, Elias og William. til piger (mine egne ungers Gabriella og Madelina) ellers Bianca, Jennifer, Jasmin, Smilla, Sophia, Victoria eller Daniella held og lykke
tak for det
har også selv haft william i tankerne
mvh
Viktor synes jeg er flot! Det stod også på min liste, da vi ventede Lillebror.
Ellers kan jeg foreslå
Samuel
Timothy
Caspian
Leonora
Madelein
Henrietta
Lykke til med jagten efter det perfekte navn!
Herhjemme er vi mest til de gamle danske navne, vores søn hedder Lauritz, og ellers kan jeg godt lide:
Drengenavne: Lauritz, Elliot, Bertil
Pigenavne: Dorothea, Alfrida, Martha
Den kommende far skriver: hejsa Efter min kæreste blev gravid leger vi nogle gange med tanken om hvad babyen skal hedde vi kender ikke kønnet endnu men derfor må man jo godt lege Indtil videre er vi glade for Viktor og Frederik til en dreng, og Isabella Alberte eller Josefine hvis det bliver en pige Personligt vil jeg gerne have at det er et navn der også dur på engelsk har i nogle ideer? MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/
Ellen hvis det bliver en pige eller Elliot hvis det bliver en dræng! Det er navne som dur både på dansk, engelsk -ja, til og med på norsk Jeg har alltid været meget glad for mit navn (som altså er Ellen) Sophie er også er meget sødt navn! Held og lykke med den store afgørelse
min datter hedder Emmelie. Ligesom det engelske Emily
L_K skriver: min datter hedder Emmelie. Ligesom det engelske Emily
Sikke et flot navn tænkte selv på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128