Han er meget stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har mødt en rigtig sød og dejlig mand. Vi er så småt på vej ind i et forhold sammen. Her den anden dag var vi sammen seksuelt for første gang og jeg erfarer så, at han er meget vel udrustet - både længde og tykkelse. Han tog hel pusten fra mig, når han forsøgte at komme i bund og nogle gange måtte jeg trykke ham lidt væk, da det gjorde en smule ondt Nogen gode råd til, hvad vi kan gøre, så det ikke gør så avs næste gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Anonym

Prøv med en masse glidecreme...og self. vær godt tændt selv, det kan hjælpe  

Anmeld

19. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har mødt en rigtig sød og dejlig mand. Vi er så småt på vej ind i et forhold sammen. Her den anden dag var vi sammen seksuelt for første gang og jeg erfarer så, at han er meget vel udrustet - både længde og tykkelse. Han tog hel pusten fra mig, når han forsøgte at komme i bund og nogle gange måtte jeg trykke ham lidt væk, da det gjorde en smule ondt Nogen gode råd til, hvad vi kan gøre, så det ikke gør så avs næste gange.

Her i starten så må du lære ham at være lidt forsigtig.
Det er heldigvis sådan med kvinders skeder, at de kan vende sig til de forskellige størrelser, så du vil også vende dig til den ret hurtigt

Men tag den lidt med ro i starten, så får du hurtigt "facon" efter ham

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. juli 2011

B&J

du vender dig til det med tiden, men sør for at være 100% varmet op ellers kan det godt gøre lidt ondt og snak med ham om han ikke skal så tybt op i dig men snak sammen og find ud af det...

Anmeld

20. juli 2011

Mick

Hej

Nu har jeg ledt og ledt på nettet men jeg kan ikke lige finde det links som jeg gerne vil give dig   men der findes noget på markedet som hedder en Donut ( fordi den ligner meget den kage ) Men den virker sådan at den tages ned over penis. og så fylder den lidt om penis, ( den sidder i bunden af penis, så der bliver et mellemrum ) så du ikke får hele penis ind i dig. ved ikke om du kan følge hvad jeg mener ? 

Men ellers som de andre siger ta det stille og roligt og så brug endelig en masse glidecreme til at starte med ;-)

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.