Den kommende far skriver:
Hej
Håber i kan hjælpe mig herinde
Min kæreste er blevet gravid igen efter hun fik en SA i februar. Vi er begge så glade for det og glæder os meget til at se hvad fremtiden bringer
Jeg vil gerne give min kæreste en gave som jeg synes hun fortjener bla efter hårde tid i februar. Jeg er desværre ikke selv så god til det med gaver så håber i har nogle ideer. Som udgangspunkt er økonomi ikke problem. Har selv overvejet noget spa ophold som er velegnet til gravide eller tid hos en fotograf for at få taget billeder af den voksende mave
Håber i har nogle gode ideer til hvad jeg skal finde på.
Hvis i har lyst kan i se mere om min kærestes graviditet på http://www.babydutten.blogspot.com/
mvh
Den kommende far
Tror helt sikkert et fotograf gavekort ville være et hit, enten dem hvor det er en gang når hun er feks i 3 trimester, ellers er de også så flotte dem hvor de kommer ind hver måned fra 3 måned af, og får taget billeder hvor man står på samme måde hver gang, og så kan man så se udviklingen, billederne kan så laves som 1 billede så man kan se billederne ved siden af hinanden, ser så godt ud, og ville selv have sådan noget lavet hvis jeg havde kroppen til det 
Stort tillykke til jer begge
Senere vil hun sikkert sætte meget pris på graviditetsmasse, og fodpleje, når maven begynder at tynge godt i slut 2 trim og 3 trim 
Anmeld