?? Jordemoder-besøg uge 35 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.080 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juli 2011

Pipsle2012

Hej Girls

Lige et "teknisk" spørgsmål:

Jeg skal til jordemoder på mandag i næste uge, hvor jeg så er 35+1. Vil den jordemoder-konsultation være ligesom de tidligere? Altså kun blodtryk + vejning +  UDvendig undersøgelse + samtale om hvordan det hele går?

Eller skal jeg regne med at hun også skal til at lave en INDvendig undersøgelse fra nu af, og ved hvert besøg inden fødslen?

Eller er det kun hvis man har mistanke om at der er ved at ske "ting og sager" og baby snart melder sin ankomst?

Ønsker Jer alle en rigtig dejlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Pipsle2012

Slet ingen der kan/vil svare??

Anmeld

18. juli 2011

Muffinmus

begge mine var ligesom alle de andre:-)

Anmeld

18. juli 2011

Dianaaa

mit besøg ved Jm var også bare som de andre først  i 37. skal hun både undersøge udenpå og indeni for at se om man evt. er begyndt at åbne sig osv ..

Anmeld

18. juli 2011

MetteMe

Pipsle2012 skriver:

Hej Girls

Lige et "teknisk" spørgsmål:

Jeg skal til jordemoder på mandag i næste uge, hvor jeg så er 35+1. Vil den jordemoder-konsultation være ligesom de tidligere? Altså kun blodtryk + vejning +  UDvendig undersøgelse + samtale om hvordan det hele går?

Eller skal jeg regne med at hun også skal til at lave en INDvendig undersøgelse fra nu af, og ved hvert besøg inden fødslen?

Eller er det kun hvis man har mistanke om at der er ved at ske "ting og sager" og baby snart melder sin ankomst?

Ønsker Jer alle en rigtig dejlig aften

Har lige været til selvsamme jordmoderbesøg og de var præcis som de andre har været hidtil. Tror du selv er med til at sætte dagsordenen, alt efter hvordan du har det og om du har noget du vil snakke om osv

Anmeld

18. juli 2011

Alexander&Lærke

Jeg har været afsted 2 gange er 2 gangs fødende og er aldrig blevet undersøgt at jordmor indvendigt. Fødte 1 gange 40+3. og var afsted den sidste gang godt en uge inden jeg fødte.

Jeg skal nu på torsdag og har i morgen 1 uge til termin regner heller med der at hun undersøger indvendigt. 

Anmeld

18. juli 2011

_-Kathrine-_

Jeg har aldrig været undersøgt indvendig ved jordemoderen... Men det er jo så meget forskelligt, kan jeg læse mig frem til  alle besøgene var som du selv har beskrevet det

-Kathrine

Anmeld

18. juli 2011

Pipsle2012

MariaE skriver:

begge mine var ligesom alle de andre

1000 tak for svar

Anmeld

18. juli 2011

Pipsle2012

Dianaaa skriver:

mit besøg ved Jm var også bare som de andre først  i 37. skal hun både undersøge udenpå og indeni for at se om man evt. er begyndt at åbne sig osv ..

Okay, tak for svar

Anmeld

18. juli 2011

Muffinmus

jeg er heller aldri blevet undersøgt indvendigt af nogen af jm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.