Stor trampolin m. sikkerhedsnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juli 2011

Hvem?

LotteN skriver:

Hvor gammel er den?

Kæresten er lidt for meget nærrig og jyde, så går lige lidt i tænkeboksen...

SÅ finder du en anden køber, så sælger du den selvfølgelig bare og tænker du, at du vil sælger til 600 kr. så slår vi til med det samme

Ha, kender godt de satans Jyder (er selv en af dem), kan faktisk ik huske hvornår vi har købt den, men den er hvert fald 3 år, hvis ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

LotteN

SanneBoe skriver:

Ha, kender godt de satans Jyder (er selv en af dem), kan faktisk ik huske hvornår vi har købt den, men den er hvert fald 3 år, hvis ikke mere.

ja, de er nogle nærrigrøve de jyder...tihi

Anmeld

18. juli 2011

steph0804

Jeg kunne godt være intresseret i den for 700kr. Er i hjemme Lørdag? Skal nemlig hente hund der på lørdag.

Anmeld

18. juli 2011

steph0804

Jeg kunne godt være intresseret i den for 700kr. Er i hjemme Lørdag? Skal nemlig hente hund der på lørdag.

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

steph0804 skriver:

Ej, hvor ærgeligt, vi er desværre ikke hjemme lørdag, da drengene og jeg tager på weekendophold, manden er (måske)hjemme, men kan ikke love noget, da han arbejder i døgndrift i tiden.

Må jeg være så nysgerrig og spørge hvor i ska hente hund henne

Anmeld

18. juli 2011

steph0804

SanneBoe skriver:

Ej, hvor ærgeligt, vi er desværre ikke hjemme lørdag, da drengene og jeg tager på weekendophold, manden er (måske)hjemme, men kan ikke love noget, da han arbejder i døgndrift i tiden.

Må jeg være så nysgerrig og spørge hvor i ska hente hund henne

Vi skal hente mine forældres hund i en pension der som jeg ikke kan huske navnet på... Hvornår kommer i hjem igen?

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

steph0804 skriver:

Vi skal hente mine forældres hund i en pension der som jeg ikke kan huske navnet på... Hvornår kommer i hjem igen?

Vi er hjemme igen senest Onsdag i næste uge, kan skrive hvis vi kommer før hjem

Nårh, troede li i havde købt en bette vaps

Anmeld

18. juli 2011

steph0804

Nej, det har vi ikke Vi tager til københavn lørdag og kommer hjem onsdag, så måske vi kunne komme torsdag eller fredag?

Anmeld

18. juli 2011

Hvem?

steph0804 skriver:

Nej, det har vi ikke Vi tager til københavn lørdag og kommer hjem onsdag, så måske vi kunne komme torsdag eller fredag?

Det tror jeg sagtens vi kan finde ud

Kan vi skrives ved midt næste uge - så kan vi li aftale tidspunkt o.s.v.?

Anmeld

18. juli 2011

steph0804

SanneBoe skriver:

Det tror jeg sagtens vi kan finde ud

Kan vi skrives ved midt næste uge - så kan vi li aftale tidspunkt o.s.v.?

Det kan du tro God tur til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.