Jeg er så ked af det ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja sagen er den at min lille baby er 4mdr nu, og jeg ligner et fedtbjerg, min mave er stadig ikke kommet ind og føler mig bare så tyk og ulækker, jeg har altid vært slank og jeg har levet med den her krop, men nu hvor jeg sidder og kigger ned af mig selv bliver jeg sgu ked af det s; ønsker ikke ligne en model, bare at min mave trækker sig ind, kan kun have en løs trøje på ellers ser jeg så dum ud... Ihh hjælp mig er jeg alene om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja sagen er den at min lille baby er 4mdr nu, og jeg ligner et fedtbjerg, min mave er stadig ikke kommet ind og føler mig bare så tyk og ulækker, jeg har altid vært slank og jeg har levet med den her krop, men nu hvor jeg sidder og kigger ned af mig selv bliver jeg sgu ked af det s; ønsker ikke ligne en model, bare at min mave trækker sig ind, kan kun have en løs trøje på ellers ser jeg så dum ud... Ihh hjælp mig er jeg alene om det?

ingen gode råd?

Anmeld

18. juli 2011

Nalle

Tror desværre ikke der er andet for end at træne maven, hvis du gerne vil have den væk /:

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Tror desværre ikke der er andet for end at træne maven, hvis du gerne vil have den væk /:

Ja, det er bare med at finde tiden, jeg er meget alene med den bette, men håber og regner stærkt med at kunne begynde her d. 1 agu.

Anmeld

18. juli 2011

MorEllen

Anonym skriver:

Nei, du er helt sikkert ikke alene om at have en mavse der er gået lidt ud af sine proposisjoner...! Så du får lige en dosis medfølelse herfra Men den eneste medicin mod store slappe maver er nok træning, træning og riktig kosthold.. Desverre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.