sidste lægebesøg på torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

ønskeprinsesse2011

er godt nok spændt på hvad de siger til at jeg har det så dårligt. håber lidt de vil gøre noget ved det. syntes ik rigtig jeg kan overskue at skal ha det dårligt 8 uger i nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Nynne88

Hvordan har du det dårligt?

De vil ud fra dit blodtryk og din urinprøve se om du vil kunne have svangerskabsforgiftning. Ellers tror jeg bare at lægen vil anbefale at du tager det med ro og tager nogle dage på sofaen . De kan jo ikke gøre så meget?

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Det er øv at have det dårlig, kender jo alt til det selv. Men hvis dit blodtryk og urinprøve er fine så skal du nok ikke forvente alt for meget.

Men du kan jo høre om din læge kan henvise dig til Svangreklinikken (ved ikke hvad afdelingen hedder hos jer) så de lige kan tjekke dig lidt mere op og om baby også har det godt.

De er desværre de sidste uger der er de hårdeste, og man ønsker bare at gå i fødsel så det kan få en ende.

Jeg er selv indstillet på jeg kommer til at gå over tide igen så bliver jeg jo ikke skuffet.

Anmeld

19. juli 2011

ønskeprinsesse2011

mit blodtryk er meget lavt. 90/55 og min urin er konstant fyldt med hvide blodlegmer men ik noget de har gidet gøre noget ved. har snorren i kroppen og er konstant svimmel.

jeg kan ik ta den mere med ro. ligger i sengen stort set 24/7.

Anmeld

19. juli 2011

Ka+Ma=Be

ønskeprinsesse2011 skriver:

mit blodtryk er meget lavt. 90/55 og min urin er konstant fyldt med hvide blodlegmer men ik noget de har gidet gøre noget ved. har snorren i kroppen og er konstant svimmel.

jeg kan ik ta den mere med ro. ligger i sengen stort set 24/7.

Puh, det er godt nok lavt!  Hvorfor vil de ikke gøre noget ved det? Og hvis du har konstant hvide blodlegemer i urinen, kunne det da bestemt tyde på at du har en infektion. Hmmm

Er ked af du har det så skidt, håber i finder en god løsning snarest! Punk din læge lidt

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Ja hold da op, det er jo alt for lavt.

Hvor længe har du gået med det så lavt? hvis sin egen læge ikke gør noget så syntes jeg du skal ringe til lægevagten efter kl 16 og fortælle du er blevet mere dårlig til eftermiddag så kan vi jo håbe han vil sende dig videre så du kan blive kigget på.

Så lavt er ikke godt.

Anmeld

19. juli 2011

ønskeprinsesse2011

jeg var på fødegangen i går fordi jeg fik det så dårligt kunne slet ik stå oprejst så sejlede det hele bare. og de kørte en kurve og bebs har det fint. men mit blodtryk har altid været lavt dog bare ik så lavt. og jm der sagde at man ik kunne gøre noget ved det ud over at drikke meget. og i forvejen drikker jeg jo 3-4 liter om dagen og det burde være nok. så hun syntes jeg skulle snakke med egen læge på torsdag om at jeg har det dårligt hele tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.