MD scanning i Aalborg, skal selv betale!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

TaAsJu

Nogen fra Aalborg eller omegen der ved hvor i Aalborg eller for den sagskyld Nordjylland man kan få lavet en MD scanning. Da jeg bor på Grønland skal jeg nemlig selv betal!! Er det bare alm scannings klinikker? Og hvilke er gode??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Frk.Munk

Mor til 2, snart 3 skriver:

Nogen fra Aalborg eller omegen der ved hvor i Aalborg eller for den sagskyld Nordjylland man kan få lavet en MD scanning. Da jeg bor på Grønland skal jeg nemlig selv betal!! Er det bare alm scannings klinikker? Og hvilke er gode??

Heeej

Jeg er fra Aalborg - og jeg har fået lavet mine scanninger (NF og MD) på sygehus Nord - hvor man i aalborg får lavet de scanninger man får gratis. Men jeg er tilknyttet jordemodercenteret "Sundhedens-hus", det ligger ved politigården - og måske de laver scanninger der inde også - hvis man betaler ? ved det faktisk ikke . . .

Anmeld

18. juli 2011

Rockertand

Bang og Hinge

Anmeld

18. juli 2011

TaAsJu

Jeg er selv fra Aalborg, men grundet mandens arbejde bor vi på Grønland og har adresse der. Og sidst jeg var gravid kørte det hele jo bare efter det danske sundhedssystem. Men nu står jeg lidt på herrens mark. For skal selv betale for scanningerne når jeg ikke har adresse i Dk.. Kunne bare godt tænke mig og vide om jeg skal kontakte sygehuset eller private klinikker.. Men ellers tak for svaret

Anmeld

18. juli 2011

An&Jo

Jeg er selv fra Aalborg, men grundet mandens arbejde bor vi på Grønland og har adresse der. Og sidst jeg var gravid kørte det hele jo bare efter det danske sundhedssystem. Men nu står jeg lidt på herrens mark. For skal selv betale for scanningerne når jeg ikke har adresse i Dk.. Kunne bare godt tænke mig og vide om jeg skal kontakte sygehuset eller private klinikker.. Men ellers tak for svaret

som en anden skriver så er der bang og hinge..

har kun hørt godt om dem

Anmeld

18. juli 2011

TaAsJu

Det vil jeg undersøge.. Tak

Anmeld

18. juli 2011

Fenja09

Jeg har været til scanning hos Bang og Hinge og de er rigtig dygtige og søde, så dem kan jeg klart anbefale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.