Anonym skriver:
jeg har overvejet sædefødsel, men sygehuset mener ikke det er godt. Men vil vildt gerne snakke med dig om det!!! for overvejer det nemlig... har næsten kun hørt dårligt om det, men vil også gerne hører godt!
Okay? Dårligt om det? Hmm, gad vide hvad det mon er
Selvfølgelig er der nogle ting, som kan gå galt, men det er der OGSÅ VED EN 'almindelig' fødsel - tro mig
Jeg er klart den af mine veninder, som fødte kort efter mig, som havde den bedste fødsel, og deres babyer lå med hovedet nedad. Så jeg er absolut ikke i tvivl om, at du da selv skal føde, hvis du har lyst
Hospitalet sagde først til mig, at så var det kejsersnit, men jeg sprugte, om ikke jeg kunne føde selv. De sagde jo, og jeg snakkede med en læge, som satte mig ind i tingene. Der er også mange ting, som kan gå galt med et kejsersnit, da man udsætter barnet for et stort pres også. En fødsel er ikke nem hverken den ene eller anden vej, men jeg fortryder ikke et sekund 
Skriv gerne en privatbesked hvis du har mere personlige spørgsmål el. lignende - jeg var selv i tvivl dengang, men endte med at ville lade mit barn bestemme sin fødselsdag 
Anmeld