baby med hovedet opad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

min baby havde endnu ikke i fredags vendt sig nedad med hovedet fast. jeg er nu 37+5 kan det nåes endnu, eller er der for lidt plads til den kan nå det nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

*Cille*

Jeg fik vendt vores pige i uge 36+1. Og der var ikke så meget plads - skal lige siges at jeg er 1. gangs fødende...

Har du snakket med din jordemoder om muligheden for at vende barnet?

Anmeld

18. juli 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

min baby havde endnu ikke i fredags vendt sig nedad med hovedet fast. jeg er nu 37+5 kan det nåes endnu, eller er der for lidt plads til den kan nå det nu?

Jeg fik ikke min baby vendt, da jeg var i uge 37+5, men han blev ved med at falde tilbage på plads hele tiden. Dog havde jeg den mest fantastiske fødsel alligevel Det hele gik så fantastisk, og han var helt igennem perfekt. Hvis du har spørgsmål til en sædefødsel, så skriv endelig. Jeg ved det hele - sådan da Hvis du gerne vil føde selv, så synes jeg HELT KLART at du skal give det en chance - det er den bedste oplevelse i hele mit liv kan sende mit  fødseslforløbforløb i en pb til dig, hvis du ønsker

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

*Cille* skriver:

Jeg fik vendt vores pige i uge 36+1. Og der var ikke så meget plads - skal lige siges at jeg er 1. gangs fødende...

Har du snakket med din jordemoder om muligheden for at vende barnet?

de har prøvet om de kunne vende barnet. men det ville ikke vendes

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Jeg fik ikke min baby vendt, da jeg var i uge 37+5, men han blev ved med at falde tilbage på plads hele tiden. Dog havde jeg den mest fantastiske fødsel alligevel Det hele gik så fantastisk, og han var helt igennem perfekt. Hvis du har spørgsmål til en sædefødsel, så skriv endelig. Jeg ved det hele - sådan da Hvis du gerne vil føde selv, så synes jeg HELT KLART at du skal give det en chance - det er den bedste oplevelse i hele mit liv kan sende mit  fødseslforløbforløb i en pb til dig, hvis du ønsker

jeg har overvejet sædefødsel, men sygehuset mener ikke det er godt. Men vil vildt gerne snakke med dig om det!!! for overvejer det nemlig... har næsten kun hørt dårligt om det, men vil også gerne hører godt!

Anmeld

18. juli 2011

Miss T

Baby kan stadig nå det! Dagen før mit kejsersnit, var jeg til samtale på hospitalet, vi var nogle hold der skulle på operationsgangen dagen efter. Den ene netop fordi, at baby vendte forkert.

vi kom ind til samtale alle sammen hver for sig og blev undersøgt. Det viste sig rent faktisk at hendes baby lige havde vendt sig og jeg vil gætte på at hun var 38-39 uger.

Så ja til dit spørgsmål, det kan lade sig gøre.

Anmeld

18. juli 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

jeg har overvejet sædefødsel, men sygehuset mener ikke det er godt. Men vil vildt gerne snakke med dig om det!!! for overvejer det nemlig... har næsten kun hørt dårligt om det, men vil også gerne hører godt!

Okay? Dårligt om det? Hmm, gad vide hvad det mon er Selvfølgelig er der nogle ting, som kan gå galt, men det er der OGSÅ VED EN 'almindelig' fødsel - tro mig Jeg er klart den af mine veninder, som fødte kort efter mig, som havde den bedste fødsel, og deres babyer lå med hovedet nedad. Så jeg er absolut ikke i tvivl om, at du da selv skal føde, hvis du har lyst Hospitalet sagde først til mig, at så var det kejsersnit, men jeg sprugte, om ikke jeg kunne føde selv. De sagde jo, og jeg snakkede med en læge, som satte mig ind i tingene. Der er også mange ting, som kan gå galt med et kejsersnit, da man udsætter barnet for et stort pres også. En fødsel er ikke nem hverken den ene eller anden vej, men jeg fortryder ikke et sekund

Skriv gerne en privatbesked hvis du har mere personlige spørgsmål el. lignende - jeg var selv i tvivl dengang, men endte med at ville lade mit barn bestemme sin fødselsdag

Anmeld

18. juli 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

min mor fødte min søster med numsen og det ene ben først.. MEN hun er så også tvilling, og den der kom sidst af dem, så min mor kunne ikke mærke forskel :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.