Så shoppes der kun til én nu, og det er ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

SSL

LILLEPIGEN!

Er det normalt at man bare ikke kigger på tøj til sig selv, efter man kender kønnet?

Jeg kom til at shoppe på Ellos forleden, og har slet ikke tænkt på at kigge på tøj til mig selv derinde!   Og idag, har jeg været i h&m, og IKKE købt noget til mig, men alverdens til Vores lille pige  Nu forstår jeg folk der ikke får kønnet afvide, det er hammer dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

An&Jo

SSL skriver:

LILLEPIGEN!

Er det normalt at man bare ikke kigger på tøj til sig selv, efter man kender kønnet?

Jeg kom til at shoppe på Ellos forleden, og har slet ikke tænkt på at kigge på tøj til mig selv derinde!   Og idag, har jeg været i h&m, og IKKE købt noget til mig, men alverdens til Vores lille pige  Nu forstår jeg folk der ikke får kønnet afvide, det er hammer dyrt

jeg gik for første gang i 2 år ind i en butik i forgårs og købte tøj til mig selv.. men brugte så os over 1000kr.. ellers er det kun sønnike der får tøj herhjemme for kan slet ikke finde ud af at købe til mig selv mere.. :O

Anmeld

18. juli 2011

Maja_4000

Hun kun købt ventetøj siden jeg fik kønnet af vide .. Og nu er hun 7 måneder

Anmeld

18. juli 2011

Anette&Sophia

SSL skriver:

LILLEPIGEN!

før jeg blev gravid kunne jeg ikke gå forbi en tøj-, sko- eller acceseriesbutik uden at skulle derind, men nu er det alle baby butikkerne der tiltrækker. - men det bliver nød til at ændre sig bare lidt, for jeg mangler graviditets bukser

Anmeld

18. juli 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

LILLEPIGEN!

Kæmpe stort tillykke

Jeg er normal S H O P P A H O L I C udover det hele !!! Så slemt at jeg har fået smittet kæresten der den ene gang havde shoppet for 5500 efter 50 % rabet i hans vens butik  hehhe men nu efter jeg er blevet gravid har jeg INTET shoppet til mig selv udover 6 stk undertøj, thats it  Er ekstrem stolt af mig selv  så tror at når jeg på torsdag (7,9,13 for at baby gør som den skal) kender kønnet så tror jeg det går helt galt med babyshopping

Anmeld

19. juli 2011

SSL

An&Jo skriver:

jeg gik for første gang i 2 år ind i en butik i forgårs og købte tøj til mig selv.. men brugte så os over 1000kr.. ellers er det kun sønnike der får tøj herhjemme for kan slet ikke finde ud af at købe til mig selv mere.. :O

Hehe, det er ret vildt hvordan det bare ændre sig! Jeg var helt overrasket da jeg kom hjem, over at være gået direkte igennem kvindeagdelingen uden at kigge på noget Men babytøj, det skulle jeg da have

Anmeld

19. juli 2011

SSL

Maja_4000 skriver:

Hun kun købt ventetøj siden jeg fik kønnet af vide .. Og nu er hun 7 måneder

Det er sgu Imponerende

Anmeld

19. juli 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

Kæmpe stort tillykke

Jeg er normal S H O P P A H O L I C udover det hele !!! Så slemt at jeg har fået smittet kæresten der den ene gang havde shoppet for 5500 efter 50 % rabet i hans vens butik  hehhe men nu efter jeg er blevet gravid har jeg INTET shoppet til mig selv udover 6 stk undertøj, thats it  Er ekstrem stolt af mig selv  så tror at når jeg på torsdag (7,9,13 for at baby gør som den skal) kender kønnet så tror jeg det går helt galt med babyshopping

Hahaha, smukke! Dét ændre sig, fornemmer jeg stærkt :-)) stakkels økonomi eller.... Økonomi, hvad er det? .... Budget???? Hvad er dog det?? )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.