Restbarsel - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Ox.

Goddag de damer!

Jeg mister mit job her pr. 1-8, og tænkte i den forbindelse, da jeg har søgt, søgt og søgt nyt arbejde, men intet kan finde, at jeg ville tage de sidste 3 måneder jeg har tilbage af min barsel der ...

Men kan jeg det bare sådan?

Nogen der ved det?

- Sussie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

A.

du ringer til kommunen og siger at du vil holde resten af barslen

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

Jeg tror ikke man kan få barsel igen hvis man er gået på arbejdsmarkedet... Så er prutten vist desværre slået

Anmeld

18. juli 2011

Ox.

Muhmi skriver:

Jeg tror ikke man kan få barsel igen hvis man er gået på arbejdsmarkedet... Så er prutten vist desværre slået

Hun sagde til mgi da jeg ringede og fortalte jeg gik på arbejde igen, at så havde jeg 3 måneder tilgode som bare skulle afholdes inden hun var x antal år gammel

Men det er bare lige hvordan jeg så ordner det nu ..

Anmeld

18. juli 2011

A.

Muhmi skriver:

jo det kan man godt hvis man har ikke brugt alt inden man startede med arb igen

Anmeld

18. juli 2011

A.

Ox. skriver:

Hun sagde til mgi da jeg ringede og fortalte jeg gik på arbejde igen, at så havde jeg 3 måneder tilgode som bare skulle afholdes inden hun var x antal år gammel

ring på kommunen så sender de papirer at du holder barsel fra dato til dato så skal du bare skrive under

Anmeld

18. juli 2011

Kristina V

Ox. skriver:

Er altså også ret sikker på du godt kan afholde det. Det eneste er jo at du kun får dagpenge. Og tænker at du vel gør det under ordnet når du intet job har.  

Så det er vel med at ringe og spørge hvad der giver dig mest. Ved mindre det selvfølgelig er fordi du til trænger til en break nu, hvis du ved hvad jeg mener..

Anmeld

18. juli 2011

Ox.

Kristina V skriver:

Er altså også ret sikker på du godt kan afholde det. Det eneste er jo at du kun får dagpenge. Og tænker at du vel gør det under ordnet når du intet job har.  

Så det er vel med at ringe og spørge hvad der giver dig mest. Ved mindre det selvfølgelig er fordi du til trænger til en break nu, hvis du ved hvad jeg mener..

Ved godt hvad du mener, det ville ikke være det værste der kunne ske at kunne få barsel ihvertfald, så kan jeg også bruge de måneder på at søge arbejde og være så meget som muligt sammen med prinsessen når jeg har hende ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.