Hvor har du købt din gravid-badedragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

_-Kathrine-_

Baby-støv skriver:

kigge lige med her....

kan man tillade sig bare at have bikini på??? eller er det underligt?

Det synes jeg ikke ville være spor underligt...! Så kan man jo gå og strutte ekstra meget med mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

twinny

_-Kathrine-_ skriver:

Det synes jeg ikke ville være spor underligt...! Så kan man jo gå og strutte ekstra meget med mavsen

hehe sandt... Kunne nok være det var sådan "ej, hvad tænker hun lige på???" hvis du forstår. heheh...

Anmeld

18. juli 2011

_-Kathrine-_

Baby-støv skriver:

hehe sandt... Kunne nok være det var sådan "ej, hvad tænker hun lige på???" hvis du forstår. heheh...

Forstår dig godt, men det var ikke noget jeg ville undre mig over.. jeg ville kun sukke efter den store fine gravide mave (Er nemlig meget skruk for tiden)

Anmeld

18. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Baby-støv skriver:

Der er da intet smukkere end en gravid mave (hvis du spørger mig), så hop du endelig i en bikini.
Kan jeg ikke se noget underligt i.

Anmeld

18. juli 2011

twinny

_-Kathrine-_ skriver:

Forstår dig godt, men det var ikke noget jeg ville undre mig over.. jeg ville kun sukke efter den store fine gravide mave (Er nemlig meget skruk for tiden)

hehe....  tak for hjælpen...

Anmeld

18. juli 2011

twinny

Frk-Lotusblomst skriver:

Der er da intet smukkere end en gravid mave (hvis du spørger mig), så hop du endelig i en bikini.
Kan jeg ikke se noget underligt i.

det gør jeg

tak for hjælpen...

Undskyld TS for jeg lige "stjal lidt a din tråd.....

Anmeld

18. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Baby-støv skriver:

det gør jeg

tak for hjælpen...

Undskyld TS for jeg lige "stjal lidt a din tråd.....

Undskyld ehrfra også ts. Jeg håber du finder en badedragt du føler dig godt tilpas i.

Anmeld

18. juli 2011

damm

Ønske børn el. Kære børn har nogle rigtig gode nogen. Jeg mener jeg kun gav 200kr. De får i sorte, røde el. blå.

Anmeld

18. juli 2011

Kløver

Frk.Munk skriver:

Jeg er faret vild - jeg mangler en badedragt til min gravide krop - gerne en med god støtte til mave og bryster.

Hvor har du købt din? og hvilket mærke? Til store piger?

Hjæææælp  tak

Jeg brugte bare en almindelig badedragt, som var lidt større, og købt i føtex til billige penge, de kan jo strække meget, og synes den støttede godt ved brysterne og maven. Må indrømme jeg ikke ville give en formue for noget jeg kom til at bruge så få gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.