mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Anonym trådstarter

hej.

min datter fåt grøn allomin, det har hun fået et par dage men kun et par flasker om dagen.

men hun har lidt klumper i afføringen og døjer lidt med ondt i maven.

ska jeg skifte mærke eller ska maven li vende sig til det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg vil sige hun skal vende sig til den hhv det 1 uge 14 dage og se om det stadig er det sammen efter det kan du skifte til andet mærke .

Hendes mave til lige have en chance mme er hårdt for maven på de små i starten . Så det Du fortæller er ikke ualmindeligt når man lige er startet på mme .

Anmeld

18. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jeg vil sige hun skal vende sig til den hhv det 1 uge 14 dage og se om det stadig er det sammen efter det kan du skifte til andet mærke .

Hendes mave til lige have en chance mme er hårdt for maven på de små i starten . Så det Du fortæller er ikke ualmindeligt når man lige er startet på mme .

hun presser bare helt sindssygt og bliver knald rød i hovedet, også er der små klumper i hende afføring

Anmeld

18. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

hun presser bare helt sindssygt og bliver knald rød i hovedet, også er der små klumper i hende afføring

Præcis det sammen gjorder Noah og det stoppede faktisk først da han var 5 måneder ..
Han fik nan til at starte med og der gik hans mave helt i stå .
Jeg gav os noget movicol i sammenråd med lægen .

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Det samme gjorde vores datter de første stykke tid hun fik det - maven skal lige i gang og vende sig til det Vi afhjalp hende ved at cykle med hendes ben og nærmeste 'pressede' hende sammen.. Altså, op på benene og bukke langsomt forover, eller sidde på numsen og bukke frem og tilbage - vi lavede det til en leg..

Nu får hun dog NAN - og vi har aldrig haft problemer med hård mave ved det..

Anmeld

18. juli 2011

Tona

Du kan prøve at give hende lactulose som du kan købe på apoteket. Eller sveskemos hvis hun er over 4 mdr.

Det er desværre helt almindeligt at børn får forstoppelse af mme. Amanda måtte have lactulose og senere sveskemos indtil hun var 5 mdr og får stadig sveskemos af og til for at hjælpe det i gang.

Anmeld

18. juli 2011

meem

Vores sundhedsplejerske anbefalede os at give Freja 1 flaske med grøn allomin 1 gang i døgnet, for at hun ikke at får hård mave af den blå allomin..  Det startede vi så på.. - og så kom den hårde mave! tre døgn efter skiftede vi blå allomin ud med Nan og droppede den grønne helt.. -og væk var den hårde mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.