sommerferie i dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

linemus

Det er flere år siden, vi har været på ferie uden forældre og søskende, men i år vil vi gerne afsted alene - bare vores egen lille familie på 5 :o) Vores søn vil være knap 4 timer sommer og vores tvillingepiger når lige at blive et år. Og jeg glæder mig rigtig meget.

Vi havde forestillet os et sommerhus et eller andet sted - bor i Nordjylland, så nok helst i Jylland, men det er ikke så vigtigt.

Og nu kommer alle spørgsmålene så:
Hvor søger man efter et sommerhus? Jeg har kigget en smule på nettet, men synes det er en jungle. Og kan det passe, at prisniveauet er omkring 4-5000? Det virker godt nok dyrt. Jeg har kun kigget på Djursland og Fanø, så måske er der billigere alternativer. Vi kræver ikke så meget - vil bare helst være tæt på vand og indkøb dvs. under 1 km.

Håber at høre fra nogen med lidt erfaring :o) I må også gerne komme med idéer til steder eller alternativer. Det vigtigste er bare, at vi kan komme hjemmefra og være sammen.

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Mie A

Hejsa Line

Prøv at søge på www.cofman.com. Det er en side hvor flere af firmaerne der udlejer sommerhuse er samlet.
Priserne variere meget, men hvis I skal afsted i højsæsonen, så er det dyrt. Men i starten af juni eller i slutningen af august er det oftest lidt billigere.
Vi lejer selv ofte sommerhus i Blokhus... men det er måske ikke så interessant for jer, da det jo er meget tæt på hvor I bor.

Knus Mie

Anmeld

27. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Line..

Vi bruger hh.udlejning.dk eller dancenter.dk Det er de steder vi har fundet de billigste huse..

Anmeld

27. februar 2008

Juniors mor

Hej Line
Du kan også søge på Novasol.dk.
Det er ret dyrt at leje i højsesonen og især hvis det er tæt på vandet.....:(

Anmeld

28. februar 2008

Zuzet

Hejsa

Vi har bestilt et hus til 7 pers i Lalandia for 6100,- det var det billigeste jeg kunne finde. Det er for 7 dage incl. adgang til alle aktiviteter (vandland mm.)

Nu er det jo godt nok ikke i jylland, men vi valgte Lalandia fordi der er lidt for børn i alle aldre og indendørsaktiviteter hvis nu det dansker sommervejr vælger at blive dårligt i den uge.

Ellers kunne i jo søge på div caping pladser, der er jo flere der har hytter mm. man kan leje og de ligger jo tit ret godt, men ved dog ikke hvad priserne ligger på.

Hilsen

Lotte 28+3 med 5. barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.