Paradise finale kjole.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.654 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Williams'Mor

Nogle som ved hvilke mærke den kjole som Tina havde på i finalen er?!
Jeg søger den så grumt! Min søster er besat af at finde den og kan ikke. Så nu tager jeg over og finder den og køber den til hende, som en lille søstergave?! PLEAAACE sig nogle ved hvilke mærke det er!! ELLER AT DE EJER SÅDAN EN OG VIL SÆLGE DEN! .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

_-Kathrine-_

Har du et billede af den? -Har nemlig ikke set paradise

Anmeld

18. juli 2011

Lusi

Williams'Mor skriver:

Jeg søger den så grumt! Min søster er besat af at finde den og kan ikke. Så nu tager jeg over og finder den og køber den til hende, som en lille søstergave?! PLEAAACE sig nogle ved hvilke mærke det er!! ELLER AT DE EJER SÅDAN EN OG VIL SÆLGE DEN! .

Kender sheila-Maria, så kan da spørge hende, om hun ved det, eller evt. kan finde ud af det..

Anmeld

18. juli 2011

Jakob'sMor

Williams'Mor skriver:

Nej jeg ved det ikke. Har du prøvet noget så simbelt som at evt skrive til hende på facebook?

Anmeld

18. juli 2011

Williams'Mor

Lykke86 skriver:

Kender sheila-Maria, så kan da spørge hende, om hun ved det, eller evt. kan finde ud af det..

Åhhh, jotak<3<3

Anmeld

18. juli 2011

Williams'Mor

Jakob'sMor skriver:

Nej jeg ved det ikke. Har du prøvet noget så simbelt som at evt skrive til hende på facebook?

Hun svare ikke

Anmeld

18. juli 2011

Jakob'sMor

Williams'Mor skriver:

Hun svare ikke

Mærkeligt - det kan hun da ikke være bekendt held og lykke med din søgning

Anmeld

18. juli 2011

baby012

http://www.youtube.com/watch?v=WEp-ARbmySk&feature=related

kjolen kan ses her  

jeg tror ikke der er så meget andet at gøre end at smutte til en skræder med billeder af kjolen og få syet en .. 

Anmeld

18. juli 2011

Sukkerblomst

Williams'Mor skriver:

Har du prøvet med billede bladet - stilfinderen ??

Der finder de tøj til læserne som de kendte har haft på... Alt det fine tøj vi ser dem have på i bladene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.